Waarom is er geen manier om een VPN-schakelaar toe te voegen aan het bedieningscentrum? Het zou er moeten zijn!
goede vraag. Dit zou geweldig zijn. Hopelijk voegt Apple deze functionaliteit snel toe. Ook zouden third-party extensies cool zijn.
Ik zou graag een automatische verbinding met VPN zien wanneer ik op een onbeveiligd netwerk ben.
Heel weinig gebruiksitem. Plus dat veel mensen third-party VPN-software gebruiken (zoals ik). Is niet werkbaar.
Ik stoor me meer aan dat het VPN-indicatortje niet op de statusbalk van mijn iPhone X staat.
Er zou ook een vibratieknop moeten zijn.
Dit lijkt nog steeds geen functie te zijn.
Ik moet zoeken - naar instellingen gaan - en dan telkens dezelfde toggles ingedrukt om het aan/uit te zetten.
Een swipe omhoog, tikken of nog beter - voor dat domein maken VPN veel zin.
iOS 17.0.2 wacht nog steeds
Is er een manier om een Siri-snelkoppeling te maken? Ik zou het willen instellen en het zou leuk zijn om gewoon op één knop te drukken in plaats van telkens naar instellingen te gaan.
Is het toegevoegd vanaf maart 2023???
April 2023, nog steeds wachtend…
Je kunt een snelkoppeling maken (in de app Snelkoppelingen) om verbinding te maken met VPN en deze snelkoppeling toevoegen aan widgets (of ergens op het startscherm)… totdat Apple een toggles in het bedieningscentrum toevoegt.
iOS 17 en het is er nog niet.
3 jaar later, nog steeds geen VPN-schakelaar in het bedieningscentrum… wat een grap…
Ja, zou heel cool zijn.
Nog steeds wachten. Het ergert me altijd.
Met NordVPN kun je vertrouwde netwerken instellen. Als je daar vervolgens verbinding mee maakt, gebruikt hij automatisch een VPN.
Is er geen ingebouwde VPN? Ik bedoel, ze hebben de optie om VPN in het instellingenmenu in te schakelen, dus waarom niet in het bedieningscentrum?
Het is al mogelijk om third-party VPN’s vanuit de instellingen-app in te schakelen. Het hoeft niet standaard in het bedieningscentrum, dus alleen degenen die regelmatig VPN gebruiken, zouden het inschakelen.
Is er geen? Verdomme, dat is een no-brainer.
Er is geen vibratiemodus, maar er is een stille modus ingebouwd, maar toegang wordt niet toegestaan zonder systeembestanden aan te passen. (Het is de klok). https://i.imgur.com/5eIFfmF.jpg