Ja. Wauw, dit is raar, deze post is bijna 4 jaar oud, jij hebt dezelfde maand gereageerd als dat ik NordVPN weer heb gekocht (en op dezelfde DAG(!!) als dat ik weer naar een toggler heb gezocht).
De Apple-bots tonen geen genade aan degenen die zich ertegen verzetten.
Je werd hier vernietigd omdat je het suggereerde
Nog steeds wachten in 2023.
Zeker, het komt in de volgende update.
Met iOS 16.4 krijgen we in ieder geval Siri-snelkoppeling-acties.
iOS ondersteunt native alleen IPSec (Cisco en L2TP). Wij gebruiken OpenVPN, wat een third-party vereist. Zodra het is geactiveerd, herkent iOS het en verlicht het VPN-indicatortje, maar het is niet native en je kunt het niet vanuit Instellingen > VPN aanzetten.
Het is geen grote functie en waarom rommelen we met opties die niet gebruikt worden in het bedieningscentrum? En ik gebruik het en ik ben het met mezelf eens (nou ja, vanzelfsprekend ).
Nee, je moet elke keer diep in de instellingen duiken om vibratie te activeren/deactiveren, bijvoorbeeld elke dag als je op kantoor aankomt en je je iPhone zonder dat iedereen naar je kijkt wilt leggen wanneer je een notificatie krijgt. Belachelijk!
Haha. Waarom heeft r/iPhone zo’n hekel aan r/jailbreak? Het is raar.
5 jaar en nog steeds wachten…
Bijna 2024… nog steeds wachten.
Nog steeds wachten….
En ik kan dat gebruiken om mijn VPN te toggelen vanaf het bedieningscentrum?
Wij gebruiken OpenVPN dat een third-party vereist. Zodra het is geactiveerd, herkent iOS het en verlicht het VPN-indicatortje, maar het is niet native en je kunt het niet vanuit Instellingen > VPN aanzetten.
Nou, ik gebruik ook OpenVPN. Zodra een profiel is geïmporteerd en ingesteld, kan ik VPN aan/uit zetten met Instellingen > VPN toggle zonder de OpenVPN-app zelf te starten.
Do not disturb? De beste oplossing komt in het bedieningscentrum
Nou, ik heb een suggestie gedaan om het aan de iOS toe te voegen, niet jailbreak, dus in dit geval heeft het geen zin om jailbreak te noemen.
6 jaar en nog steeds wachten…
Het is 2024. Nog steeds wachten.
Nee, maar je kunt een snelkoppeling maken op je vergrendelscherm, startscherm, startschermwidget of widgetpagina.
Het werkte niet voor mij. Ik zal meer moeten experimenteren. Als je gelijk hebt, ben ik het ermee eens dat het in het bedieningscentrum moet komen.
Ik stel ook voor dat Apple het toevoegt aan de 3D-druklijst in het instellingenpictogram.