Vragen: Beste VPN & AV voor crypto trading?

Ik verwacht dat er hier meer dan 100 meningen over zullen zijn, en dat is helemaal prima. Hoe meer zielen, hoe beter eigenlijk.

Ik heb twee vragen over het zo veilig en beveiligd mogelijk houden van crypto trading:

1. Wat zou jij aanraden als de beste Betaalde VPN?
  2. Wat zou jij aanraden als de beste Gratis Antivirus? *

*Ik heb er geen problemen mee om voor een antivirus te betalen, maar ik ben benieuwd of een gratis optie voldoende zou zijn, omdat ik voor een VPN niet denk dat een gratis optie net zo adequaat kan zijn.

Stuur me je tips en aanbevelingen.

Bedankt voor je tijd.

Ik ben een bot, deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.

Nord VPN is niet slecht, ik kan het aanraden.

Express VPN, Nord VPN is een goede betaalde VPN. Gebruik trouwens kortingscodes voor creators. Ik gebruik een gratis VPN, maar dat is gratis met advertenties.

Een goede antivirus is Malwarebytes, het kan soms malware detecteren die andere apps niet kunnen vinden, zelfs spyware. Het detecteerde spyware van een Chinese app lol.

Mullvad VPN werkt goed en accepteert crypto als betalingsmiddel.

AV: Microsoft Defender samen met de gratis versie van Malwarebytes.

Nord VPN is geweldig, ik gebruik het al 5 jaar!

Is Nord VPN een goede keuze?

Proton VPN kan het waard zijn om te proberen. Zelfs de gratis versie is vrij adequaat. Zeker proberen.
Geen idee over AV.

Mijn setup is:

1. 5$ DigitalOcean droplet + OpenVPN
  2. MacOS.

NordVPN

Bitdefender (AV)

Ik weet niet hoe goed ze zijn vergeleken met anderen, maar tot nu toe geen problemen.

Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, maar ik gebruik:

VPN: Private Internet Access

AV: Kaspersky (Gratis)

Geen klachten over beide.

Je kunt Tunnel Bear gebruiken, maar het geeft slechts 1GB gratis, en het is echt goed.

Ik gebruik supervpn gratis, maar ik weet niet zeker of mijn data niet wordt gestolen.

Ik vind Tunnel Bear erg goed, geen problemen tot nu toe.

Kijk eens naar: Mysterium. Het is een op crypto gebaseerde VPN-codeer betaal naar gebruik service. Mainnet lanceert in Q4.

Ik heb geen ervaring met traden via een vpn, maar ik ga gewoon voor express vpn.

Als je de gedecentraliseerde weg wilt bewandelen, kun je Sentinel (DVPN) proberen.

Je hebt geen VPN of AV nodig voor crypto.
Een AV kan goed zijn, maar niet alleen voor crypto, een VPN heeft geen nut.

Waarom zou je traden via een vpn? Je wilt dat je beurs je IP koppelt aan je account. Niet een account in Frankrijk of Malta.