Zijn er input over Proton VPN?
Zijn er opkomende gedecentraliseerde vpn’s? Maakt decentralisatie echt uit bij vpn’s? Ik weet dat alles beter is als het gedecentraliseerd is.
Ik ben hierin geïnteresseerd, omdat je een ingebouwde VPN kunt krijgen in de betaalde versie. Ik weet alleen niet zeker of dat data limieten heeft.
Yep, dit lijkt de beste combinatie.
Geweldig. Ik heb het enkele jaren geleden gebruikt zonder klachten. Zou er graag opnieuw voor betalen.
Ik gebruik ook PIA. Het kost ongeveer $40 per jaar en je krijgt 3 of 4 apparaten op één account.
Dank je, ik waardeer het echt dat je de tijd hebt genomen om te reageren.
Dank! Ik betaal er graag voor. Is het snel?
Het lijkt erop dat er nu een aanbieding is.
Kunnen we ooit zeker zijn?
Ik ben hierin geïnteresseerd omdat je een ingebouwde VPN kunt krijgen in de betaalde versie. Weet jij of er datalimieten aan verbonden zijn?
Dit is wat ik gebruik, heeft geen problemen gegeven voor mij.
Oh dat klinkt interessant. Ik had het niet overwogen, maar ik ga er eens naar kijken, bedankt.
Ik zie dat het alleen voor mobiele apparaten is… dat zal ik gebruiken. Bedankt.
Vraag me af of zoiets voor desktops bestaat?
Je commentaar werd verwijderd omdat het een link bevat naar Telegram of Discord. Pas je bericht aan en probeer het opnieuw.
Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.
In sommige landen is het erg “handig”.
Waarom is een vpn zinloos?
Begrijp ik, maar er zijn “redenen” omdat sommige landen niet positief staan tegenover crypto trading.
Ik heb express VPN betaald, geen datalimieten waar ik me bewust van ben.
Ik bedoel de eerste gratis vpn die echt werkt vanaf de Play Store.