Geen probleem met Airalo in China inclusief HK. Ik heb Surfshark VPN als back-up voor mijn reizen naar China wanneer ik op wifi ben. Gebruik een Samsung S24.
Gebruik €3/$3 korting op Airalo eSIM, probeer mijn referentiecode:
C9534
Extra gratis maanden krijgen via mijn Surfshark verwijzing:
https://surfshark.club/friend/PT4vppHJ
Dank je wel.
Als je zegt China Unicom, bedoel je dan
Hier op de Filipijnen gebruik ik nog steeds Singapore DNS-server. Overigens, werkt YouTube daar in China met Airalo?
Ben je uiteindelijk overgestapt op Airalo en was de service traag/snel? Kon je WeChat Pay/alipay gebruiken?
P0izun
June 17, 2025, 1:53am
45
Heeft iemand het uitgevonden?
Wat heb je uiteindelijk gedaan om wifi te gebruiken?
Lees het bericht, het is vol met mensen die zeggen dat het werkte.
Betekent dat dat Facebook en Instagram ook goed werken als je Airalo gebruikt, zonder dat je een andere VPN hoeft te krijgen?
Zagen enkele mensen dat ze geen verbinding konden maken met wifi vanwege Airalo’s VPN. Had jij dat ook?
Heb je de globale eSim of een lokale eSim specifiek voor China? Maakt dat uit, afgezien van de prijs? Heel erg bedankt!
Heb je de globale of lokale eSIM? Ik zag dat mensen problemen hadden met verbinden wanneer ze Airalo gebruikten - had jij dat ook?
Dus je kon de hotspot gebruiken voor de laptop en geblokkeerde sites gebruiken op de laptop?
Is Airalo bij jou gestopt met werken?
Zijn er problemen met verbinding maken met wifi? Zag dat sommige mensen problemen hadden met wifi met Airalo. Kon je WeChat Pay / Alipay gebruiken met Airalo?
Heb je de lokale China eSim gekocht voordat je naar China ging of terwijl je daar was? Vraag me af of ik die moet kopen voordat ik reis.
Thanks! Dat is goed om te weten!
Ik weet dat dit een oud bericht is, maar kun je WeChat Pay gebruiken?
Geeft het je een Chinees telefoonnummer dat je kunt gebruiken om sms-berichten te ontvangen?
Dat is geweldig! Dus ik heb niet eens een VPN nodig ofzo?