Heeft iemand Airalo geprobeerd in China?

Werkt het echt in het vasteland, met de Grote Firewall enzo? Kan ik iMessage of Facetime sturen, kaarten checken, etc.?

Ben nu in China, gebruik Airalo China eSIM 20GB (China Unicom). Kan alles zonder VPN bereiken. Was in de war omdat ik weet dat dit niet mogelijk is. Ging ervan uit dat het niet kon zonder VPN, want ik wil geen problemen krijgen. Maar lijkt erop dat de uitleg van Airalo goed is. Geen VPN nodig, dat betekent snellere verbinding en goedkoper omdat je geen VPN hoeft.

Airalo in China gebruikt China Unicom, en Apple zorgt dat ze voldoen aan de Chinese overheid, zodat hun diensten blijven werken. Kort gezegd werken alle genoemde diensten zonder problemen. Het zit vooral in dat Apple zelf ervoor zorgt dat dit blijft werken, meer dan iets met het netwerk.

Als je hier kijkt, ondersteunt Apple FaceTime over mobiel internet via China Unicom. Ook iMessage, dus het zou prima moeten gaan! :slight_smile:

Als je Airalo probeert, gebruik dan mijn code: ZAHEER3923 voor 3 euro korting.

Geen problemen met WeChat of Alipay met Airalo voor iedereen, toch?

Het werkte goed voor mij op Android (was in staat Google enz. te gebruiken). Je moet misschien apn gebruiken: e-ideas

Mijn verwijzingscode voor $3 korting:
NEIL5948

P.s. global yo werkte helemaal niet.

Ik gebruik Airalo e-sim in China en het werkt voor data roaming, maar ik kan geen wifi gebruiken. Kan iemand dat verklaren? Ik heb geen Chinees nummer, alleen de e-sim voor data.

Hoi! Mag ik vragen of je uiteindelijk Airalo hebt gebruikt en of het werkte? Kon ik iMessage, WhatsApp, enz. gebruiken?

Airalo werkt naadloos in China, geen VPN nodig. Ik hou ervan!

Ik kwam hier om te zeggen dat het niet voor mij werkte.

Hoe neem ik mijn iPhone scherm op?

Werkt de TikTok-app daar op Airalo eSim?

Moet de eSIM geactiveerd worden voordat je in China landt? Verbindt het automatisch met ChinaCom na het landen?

Gebruik mijn code “AMY8198” voor $3 korting!

Ik ben nu in China en Airalo werkt heel goed. Ik ben geweest in Guangzhou, Kaiping, Beijing en Shanghai, en op alle plaatsen werkte het prima met Airalo. Geen VPN nodig omdat het door Singapore te gebruiken, de locatie bypassed. Veel mensen hadden waarschijnlijk problemen met de eSim door gebruikersfouten - ik had zelf aanvankelijk problemen, maar realiseerde me dat ik de stapsgewijze instructies niet correct had gevolgd. Toen dat deed, kon ik mijn telefoon gebruiken (en zelfs de hotspot gebruiken voor mijn laptop) met zoveel gemak.

Kan ik een top-up kopen als ik die nodig heb terwijl ik in China ben?

Werkt Airalo in China met Open AI ChatGPT, FB, Zoom, MS Teams en Google? Adviseer.

Welke apn heb je nodig voor Airalo China?

Ben in HK en ga naar het vaste land, maar Airalo werkt niet in HK.

Werkt de China eSim van Airalo in Tibet? Thanks.

Deze mensen geven $3 kortingcodes omdat ze $3 ontvangen wanneer jij $3 korting krijgt. Dit is het vriend verwijzingsprogramma van Airalo :joy::joy::joy:. De beste promo code is eigenlijk ANY15. Je krijgt 15% korting op elk pakket! Deze promo code is geldig tot het eind van 2024! Ik heb het ook gebruikt en het werkt echt.

Werkt tot China zegt nee.

Ik probeerde het in oktober 2024 en het werkte bijna perfect met slechts enkele signaalverlies.