Werkte in Beijing, helemaal niet in Shanghai. Kan ook niet contact maken achter de grote muur.
Ik kwam net terug uit Shanghai. Mijn wereld eSim kreeg ik daar niet aan de praat (waarschijnlijk deed ik het verkeerd), maar toen ik de lokale China eSim kocht, werkte dat wel. Ik kon alle sites gebruiken (messenger, Line, Google Maps enz.), in tegenstelling tot hotelwifi.
Net in China geweest, ik heb een Airalo eSim en Starhub data travel. Airalo signaal is zwak en reageert vaak niet. Hotelwifi is ook zwak. Starhub data travel is daarentegen erg goed. Sterk signaal overal. Ik zou voor Starhub gaan, maar onthoud om het te activeren voor je reist.
Hallo, was 10GB genoeg? Was er enige lag of langzame verbinding?
Zou altijd geldig moeten zijn! Kan er zeker van zijn. Veel plezier!
Edit: fijne reis!
Ik reis wereldwijd en heb nooit problemen gehad. Met hen in China of Hong Kong werkt het prima en ik ga over 2 weken weer. Verwijscode is Gary325.
Dank je voor je interesse in onze producten en diensten. Onze Chinacom eSIM voor China stelt je in staat de internetfirewall in het land te omzeilen en toegang te krijgen tot websites en apps die anders niet bereikbaar zijn. Aarzel niet om contact op te nemen als je nog andere vragen hebt.
Ik gebruik Airalo Asialink 10G plan. Voor mij kunnen Google, YouTube makkelijk bereikt worden, zelfs als de lokale provider ChinaUnicom zegt.
Het enige is dat het soms offline kan gaan als ik mijn iPhone 12 wakker maak. Het is nauwelijks frequent genoeg om het op te merken, maar geen groot probleem.
Werkt dit niet voor mij.
Late bericht, maar ik voeg mijn input toe voor toekomstige mensen…
China Unicom optie werkt perfect voor mij op een Google Pixel, en ook perfect op de iPhone van mijn vrienden, geen VPN nodig (je hebt wel een VPN nodig als je verbinding maakt met wifi-netwerken, Astrill werkt geweldig voor mij).
Ik zou aanraden om voordat je China binnenkomt schermafbeeldingen/kopieën te maken van je SM-DP+ en Toegangscodes, APN enzovoort, want ik ben vrij zeker dat de Airalo-app niet zal werken, ook de QR-code laadde niet voor een vriend.
Ik weet dat dit bericht van 8 maanden geleden is, maar heeft iemand het recent geprobeerd? Hoop dat het nog steeds werkt…
Gebruik mijn verwijzingscode voor $3 korting: RAHUL7684
Ik zag een paar opmerkingen hier en ik ga het proberen met Airalo in China, ik ga over een paar dagen. Zal mijn ervaring hier updaten
ja, werkt voor mij - zorg dat je eerst VPN uitzet (het zal automatisch de firewall omzeilen)
Is het mogelijk om Airalo in China te gebruiken voor data en tijdens wifi gebruik mijn andere VPN? Ik weet niet zeker of Airalo me toelaat Gmail te gebruiken in China zonder problemen, omdat de machtigen niet van omzeiling houden.
Hoi maat, heb je dit gekocht voordat je landde of erna?
Thanks!
Hoi! Was de signaal goed en stabiel? Kon je Alipay en Apple Maps gebruiken?
Het gebruik van een VPN is niet illegaal.
Gebruik je Apple of Android?
Hoe was het signaal? Kon je WeChat Pay en/of Alipay gebruiken met Airalo?
Thanks! Hoe lang is de code geldig? Ik ben van plan in de zomer te gaan, niet meteen.