Als je uit het VK komt en enthousiast bent om S3 te kijken, maar achter komt dat we HBO Max pas in 2025 krijgen

Als je uit het VK komt en enthousiast bent om S3 te kijken, maar achter komt dat we HBO Max pas in 2025 krijgen

Deze video is gesponsord door Express VPN

Maar wacht, serieus, wanneer komt seizoen 3 naar de VS?

Ik had niet door dat we HBO Max überhaupt krijgen. Hopelijk gaat de show tegen die tijd nog door.

Ik dacht dat Channel 4 de rechten had in het VK, of is dat veranderd? Daar heb ik de eerste twee seizoenen gekeken.

Ik geloof niet dat we het in Spanje al hadden voordat het in het VK was, lol

Het komt op NOW TV! Dat is eigenlijk de Britse HBO aangezien Sky Atlantic daarop te zien is.

piraterij mijn vriend

Zal het op bijvoorbeeld Amazon Prime Video staan? Hoe ik het eerder heb gekeken.

Laat me je vertellen over de sponsor van vandaag, een andere VPN die je kunt gebruiken om je locatie te veranderen. Gebruik het om de TOS van je streamingdienst te overtreden en hoop dat het je geen problemen oplevert! Gebruik promo code ENOUGH om 20% korting te krijgen op een jaarabonnement. Link in de beschrijving.

Zoek gewoon een VPN en verander je locatie

Nee joh! Dat is absurd! Ze moeten dat echt aanpassen. Iedereen zou het tegelijkertijd moeten kunnen bekijken

Daarom heb je VPNs of torrents

Zelfde situatie hier: Multichoice/Showmax heeft de rechten (of ze zouden die moeten hebben omdat zij de officiële distributeur voor HBO hier zijn) en nou ja, kijk naar mij, kijk naar mij. IK BEN DE Kapitein NU.

Waarom heeft Finland het eerder dan het VK?

Eerlijk gezegd, ik heb ze de dag erna online op freecartoons gekeken. Had niet eens een VPN of adblocker nodig.

Ook, seizoen 1 en 2 waren op Channel 4, dus misschien wordt seizoen 3 dat ook :slight_smile:

Ten minste heb je een releasedatum. In Australië weten we niet eens of het daar komt.

Stan bezit de rechten op veel DC-activiteiten, inclusief de meeste films en de DCAU, maar niet Unlimited om de een of andere reden.

Bro, we hebben HBO Max sinds februari en ze hebben Harley Quinn nog steeds niet toegevoegd aan de versie ervan in mijn land. Zo frustrerend.

Daarom gebruik je streaming sites zoals soap2day.

Australië heeft niet eens HBO Max :broken_heart::broken_heart: