HBO Max is letterlijk de enige streamingdienst die ik wil en we hebben het niet. Ik weet dat het een rare opmerking is, maar WB is echt mijn favoriete studiofilm lol.
Ja, dat is wat ik ga moeten doen. Het is gewoon… Warner Bros, ik wil je letterlijk geld geven, waarom maken jullie dingen zo moeilijk?!
Ook blu-rays, geef ons alsjeblieft de blu-rays, bedankt willekeurige managers.
Later deze zomer voor jullie blijkbaar! Volgens deze tweet
Ook ik - zoals ze zelf zeiden tijdens het DC fandome-evenement - is de show goedkoop te maken en heel verkoopbaar voor internationale markten, dus fingers crossed!
De vertraging in het VK komt waarschijnlijk door een deal die WB heeft met Sky die in 2025 afloopt.
Ik hou van mijn locatie though.
En wat dan? Laatst heb ik gecontroleerd dat je niet kunt abonneren zonder een echt adres in een deelnemend land. Dus tenzij dat veranderd is, denk ik niet dat een VPN zal helpen.
Als de situatie hetzelfde is als in Duitsland, is het niet Warner Bros die de mouwen uitsteekt, maar Sky die de rechten voor HBO-shows heeft. En zolang Sky die rechten behoudt, komt HBO Max niet naar Duitsland.
Hetzelfde met Zuid-Afrika. Misschien komt bepaalde content hier op Netflix, ooit eens. Maar ik heb niet het gevoel dat ik me daar slecht over voel, het is niet meer de jaren 90. Als ik niet wil dat deze shows worden gespoild voordat ik ze kan zien, moet ik geheel afstand nemen van discussies over stripboeken op internet en dat doe ik niet. Spijtig, als HBO Max zo lang nodig heeft om in Europese markten te komen, zie ik ze niet snel in Zuid-Afrika.
Dit is wat ik moest doen met S2
Heel vervelend.
Ik ben geen Amerikaan. Eerlijk gezegd doen VPNs wonderen en blijf je de show steunen op de juiste streamingplatform.
Je zou echt een VPN moeten gebruiken.
Dat is onzin. Ik voel mee met onze Britse familie u_u
Luister, je locatie kan geweldig zijn, maar het verbergt dingen voor je. Verander je locatie.
Nepadres of kies er een van Google Maps? Ik weet het niet.
Is het veilig om je betalingsgegevens in te voeren via een VPN? Want als dat zo is, doe ik dat misschien gewoon… Als ze PayPal kunnen accepteren.
Het is net zo veilig als zonder VPN. Let wel dat HBO Max in mijn land beschikbaar is, alleen niet met dezelfde content als in de VS.
Wat ik heb gedaan, is een abonnement in mijn land nemen en de VPN gebruiken om het eruit te laten zien alsof ik in de VS ben met mijn nationale abonnement, waardoor de inhoud hetzelfde is als in de VS, maar ik hoef geen Amerikaanse credit- of debetkaarten in te voeren, want die heb ik niet.
Dus ik hoop dat ze HBO Max in het VK hebben, anders wordt het misschien ingewikkeld.