Youtube TV en VPN

Ik ga zondag reizen en wil de wedstrijd kijken op de vluchtauto. Ik heb youtube TV, maar volgens de dekkingskaart zou ik de wedstrijd niet ontvangen. Is er een manier om een VPN te gebruiken en toch te kunnen kijken?

Is jouw account niet gekoppeld aan je thuislocatie, zelfs als je reist? Ik weet dat Directv Stream dat had en ik kon overal op mijn telefoon/iPad naar wedstrijden kijken. Ik heb me een paar weken geleden aangemeld voor YTV, maar ik ben er nog niet mee gereisd, dus ik kan nog niet uit ervaring spreken. Ik weet wel dat mijn profiel mijn woongebied als Dallas aangeeft.

Het is lastig. Ik geloof dat er advies is op andere subreddits en r/youtubetv over trucs die je kunt proberen.

YouTube is vrij snel in het detecteren van VPN’s en het uitschakelen, zelfs als je enkele minuten succes hebt.

Ja. Ik gebruik precies deze setup, maar op mijn pc en laptop. Ik heb het nog niet geprobeerd via de telefoon.

Welke luchtvaartmaatschappij? Er is een goede kans dat de entertainmentvoorzieningen van de luchtvaartmaatschappij live tv bieden en ik wed dat Cowboys de nationale wedstrijd zijn in dat tijdslot.

Een paar jaar geleden gebruikte ik een gedeeld YT TV-account en bleef erop aandringen dat ik inlogde vanaf de “thuis”-locatie in Californië. Ik woonde toen in het Midwesten.

Ik heb de breedte- en lengtegraad in Chrome’s ontwikkelhulpmiddelen gewijzigd naar LA, en toen kon ik inloggen en alles prima bekijken.

Weet niet of dit voor jou zal werken, maar hopelijk helpt het.

Je kunt ook je YTTV-gegevens gebruiken om op Fox Sports in te loggen en daar te kijken.

Je kunt dit nu testen… VPN naar je thuisstad en probeer TV te kijken. Ze zullen waarschijnlijk je facturering vergelijken met je IP-adres en je uitschakelen.

Er was vroeger een app die je kon downloaden die de locatie van je apparaat/TV veranderde/spoofde. Het werkt misschien nog, misschien niet.

YouTube TV vraagt je of je op reis bent of gewoon op bezoek. Als je ‘op bezoek’ selecteert, blijft je locatie zoals je woont.

YouTube TV weet wanneer je een VPN gebruikt. Maar het weet waar je thuislocatie is, dus je kunt gewoon zeggen dat je op reis bent en het zal je thuiszenders afspelen. Als dat niet werkt, gebruik dan je VPN om de zeeën over te varen.

Ja, ik was niet zeker of de VPN dat zou omzeilen of niet. Ik weet dat ik bij MLB TV uit moet aanmelden, mijn VPN moet laden en mijn locatie op Londen moet zetten, en daarna weer inloggen om Red Sox-wedstrijden te kunnen kijken, omdat YouTube TV geen NESN heeft.

Daarnaast blokkeert de meeste luchtvaartmaatschappijen VPN’s en streamingdiensten op hun WiFi, zelfs de betaalde versies.

Dat zou ook mijn antwoord zijn. Spoof je gps naar waar de wedstrijd nationaal wordt uitgezonden. Vernieuw je YouTube TV-app totdat het je nieuwe locatie herkent en kijk de wedstrijd op de lokale uitzending. Zoek in de app store naar gps spooffer of iets dergelijks.

Alaska heeft geweldige in-flight WiFi. Als je T-Mobile hebt, krijg je gratis WiFi voor minstens 4 volledige vluchten per jaar op Alaska Air. Ik vloog twee maanden geleden van DC naar SF met Alaska, en ik kon films streamen op mijn telefoon via hun WiFi.