Welke VPN-dienst heeft een serverlocatie in Edmonton of Alberta!

Ik wil de Oilers laten spelen in BC bekijken. En ik kan geen VPN vinden die servers in Alberta heeft.

Ik begrijp je vraag niet… als je uitgaande VPN-node in Edmonton zou zijn, zou je geblokeerd worden uit de officiële NHL GameCenter-feed.

Stel de node ergens in de staten in en je zou klaar moeten zijn…

Ik geloof dat TunnelBear (www.tunnelbear.com rawr!) eindpunten in Canada heeft. Niet specifiek in Edmonton, maar het is de moeite waard om te controleren omdat ze FREAKIN’ BEARS hebben, man!

Heb je hier een oplossing voor gevonden? Ik heb exact hetzelfde probleem. Vroeger kon je de app via Chromecast trucen, maar ze hebben het gefixed

Er zijn geen grote netwerkknooppunten in Edmonton, dus het is onwaarschijnlijk of niet echt nuttig om er een te hebben.

privatVPN.
Veel goedkoper, geen logs, onbeperkte bandbreedte, nodes in bijna elk land.
Inclusief Canada west en oost.

Ik volg … Ik werk in BC en koop mijn lotto-tickets online. Ze moeten locatiegegevens gebruiken en bevestigen dat je in Alberta bent voordat je kunt kopen, en geregistreerd staan met een Alberta-adres is niet genoeg.

Ja, Game Center zou prima zijn waar ik ben … maar via onze lokale kabelsportzenders worden alle Oilers-wedstrijden gratis uitgezonden… Ik moet alleen de sports net app voor de gek houden door te zeggen dat ik in Alberta woon. (Goedkopere optie).

Houd dat stil, anders verdwijnt het zoals mmastreams.

NordVPN is een uitstekende service. Zeker aan te raden.

Ik heb nog geen VPN gevonden uit Edmonton. Maar ik kijk het wel op sportssurge. Het is hier een beetje glitchy af en toe, maar het werkt goed.

Oh ik zie het, ik heb gezocht naar vpn-knopen in Alberta, maar ik vond alleen een commerciële die veel geld kost, dus geen zin in.

Niet echt goed verborgen als het NHL streams heet lol. Had het ice-sticks streams of zoiets moeten noemen.

Die doet nog steeds pijn

Ze hebben alleen servers in Montreal, Toronto en Vancouver. Als je buiten Alberta bent en de wedstrijden wilt kijken op het $14 SN Oilers pakket, kun je dat niet doen want SN laat alleen mensen die de Oilers-pakket kopen, kijken in Alberta, Sask, Yukon en NWT. Dus zonder servers in een van de regio’s die ik noemde, kun je Oilers-wedstrijden niet kijken.

Yaa, ik gebruik dat de laatste dagen en het lijkt vrij goed. Dank voor de reactie.

Ik zag dat hetzelfde! Oké, bedankt!

Heb je ooit een Edmonton VPN gevonden?