VPN voor Amazon Prime

Hoi, ik ben nieuw in Duitsland. Ik overweeg een betaalde VPN te nemen om shows te bekijken op Amazon Prime die niet op de website in dit land beschikbaar zijn. Ik wil weten of dit oké is en laat me alsjeblieft weten of mensen dit hier doen.

Wat bedoel je met oké?
Legaal? Ja.
TOS-tegen? Ook ja.

Is je account Duits? Of had je er al een in je vorige woonplaats?

Bij bijvoorbeeld Netflix, als je fysiek in een ander land bent of de app via een VPN bedriegt, krijg je de catalogus van dat land. Amazon Prime beperkt je simpelweg tot de ‘native’ catalogus die ook beschikbaar is in de andere landen. Als je account Duits is en je VPN naar de VS hebt, krijg je alleen de inhoud die in beide landen beschikbaar is. Niets dat alleen in de VS is, of alleen in het Duitse catalogus.

Nu, als je VPN naar het land waar je account vandaan komt, zou dat je de volledige catalogus van dat land moeten geven. Maar alleen als Prime de VPN niet herkent en het blokkeert.

Ik zal verder niet antwoorden, neem wat ik hier schrijf of laat het, of vraag Mr. Google, of probeer in te loggen op Amazon en de gratis proefmaand te selecteren?!

1. Je Amazon-account werkt op ALLE Amazon-sites in Europa en daarbuiten. Log gewoon in.
  2. Je kunt lid worden van Prime in ELK land, zodat je 5 Prime-ledenpassen tegelijk kunt hebben.