Mijn moeder gaat een paar maanden naar Europa. Ze heeft momenteel een profiel op mijn Kayo-account dat ze via haar iPad gebruikt. Ze is helemaal niet computerwijs, dus ik denk eraan om gewoon een VPN op haar iPad te zetten (met een Australisch exit-server), zodat ze kan blijven kijken.
Heeft iemand dit geprobeerd? Alle tips of adviezen worden zeer gewaardeerd.
De prijs is belachelijk. Waarom kan ik $25 per maand betalen voor Kayo in Australië waar ik footy plus heel veel meer krijg, terwijl ik $39 per maand betaal alleen voor footy in het buitenland en daarbovenop nog meer moet betalen voor alles wat ik kijk (dit is niet de schuld van de AFL, maar gewoon de tragische aard van tv-rechten). Het is een AFL-marge.
Oké, eerlijk, maar vanuit een UK-perspectief lijkt het goedkoop. We krijgen enkele AFL-wedstrijden op BT Sport en moeten ook Sky nemen voor de Premier League. Vergeleken daarmee voelt het goedkoop!
Als footy de enige sport is die je volgt, is dat prima. Maar het wordt echt lastig als je meerdere sporten nauwlettend volgt. Waar ik woon moet ik betalen voor vier streamingdiensten om footy, cricket en rugby te kijken, en ze zijn allemaal van slechte kwaliteit om verschillende redenen. Dat loopt echt op.
Oh ik ook. Sportrechten is een grap waar ik ben. Ik heb Sky en BT nodig om Premier League / Champions League / Europees voetbal te kijken. En dat geeft niet eens alle wedstrijden.