Is er een reden waarom spelers in Egypte en de regio nog niet kunnen deelnemen aan games?

2e keer dat ik post en nog steeds geen antwoord! Het is geen probleem met Egypte, want de game werkte een paar uur en ging toen weer offline! Ook alle andere multiplayer-spellen werken prima. Hopelijk krijg ik deze keer een reactie.

VOIP wordt geblokkeerd in Egypte, en we moeten een vpn gebruiken om te spelen, maar VPN’s veroorzaken grote latency-problemen omdat de verbindingen in Egypte sowieso slecht zijn, dus wij zijn hier verloren

Je kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de ontwikkelaars via de supportsupportkanalen. De meeste gebruikers hier zijn uit Noord-Amerika en Europa en zouden geen idee hebben hoe ze een probleem dat specifiek is voor Egypte moeten oplossen

GUY Eindelijk… sinds dag één dat ik het spel heb gekocht, kan ik niet multiplayer spelen…

.. hier is het probleem en de oplossing die voor mij 100% werkte

probleem: VOIP geblokkeerd op jouw internetprovider

oplossing: Gearup Booster.. je installeert het op je pc, laat het open, stel je DNS en IP in op je PS5 en op je pc.. gewoon installeren en spelen

Ik kan eindelijk democratie bevrijden… YAAAAAAY WOW… echt waar.. dit spel is niet voor SOLO

Ik heb hiervan gehoord en heb gehoord dat VPN niet werkt! Ook, als VOIP geblokkeerd is, zouden Call of Duty, Destiny en andere multiplayer-spellen niet moeten werken? Of is deze VOIP specifiek voor het spel en gebruiken ze verschillende technologieën? Wat betreft de verbinding, ah, het is slecht hahaha

Je hebt absoluut gelijk! Maar ik probeer ze overal bereikbaar te krijgen. Ik geloof niet dat het een probleem is dat specifiek voor Egypte is, want ik heb een paar uur met ze gespeeld. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren.

WOW ok, leuk, ik laat ze het zeker proberen! bedankt

Ik ben te laat, maar werkt het

VPN-websites worden voor ongeveer 90% geblokkeerd, ja, ik denk dat het te maken heeft met hoe het spel is geconfigureerd, omdat andere multiplayer-spellen prima werken. Alleen Helldivers heeft dit probleem misschien, maar ik begrijp de volledige technische oorzaak niet, maar het heeft 100% te maken met VOIP. Het heeft waarschijnlijk te maken met hoe het spel wordt gehost of de routing

Wat gebeurt er als je probeert het spel te starten?

Ik ben te laat, maar heb je het geprobeerd?

Ah ok, bedankt voor de support. Hopelijk herkennen de ontwikkelaars dit probleem en lossen het snel op.

Het spel start perfect, maar je kunt niet deelnemen aan anderen en niemand kan bij jou aansluiten! Oh, en soms valt de pod eindeloos… Dit is geen enkele ervaring, het is iedereen die op een PS5 in Egypte speelt. Als je solo speelt en een SOS-baken neerzet, niemand komt opdagen of ziet het eens. Het is heel frustrerend eerlijk gezegd.

Ik weet dat PS5 multiplayerproblemen heeft met cross-play, heb je dat uitgeschakeld?

Ja, eigenlijk had ik mijn groep in de PS-geluidschat en speelde Destiny 2 of COD, en alles was oké, en dan ga ik naar HD2 en zijn offline!

Ik weet niet hoe ik dat moet oplossen, omdat ik een pc-speler ben. Ik hoop dat je snel bij ons kunt komen, we kunnen altijd versterking gebruiken :saluting_face:

Bedankt voor je steun! Ik zit eigenlijk in de VS, dus het spel werkt prima voor mij, het is mijn team daar en ik probeer gewoon hun frustratie te weerkaatsen dat ze geen democratie kunnen verspreiden! Nogmaals bedankt voor je inspanningen.