Is avast free vpn good for torrenting

Direct downloads duren de hele dag (Ook al had ik geld voor een vpn, ik zou geen games piraat maken dus GEEN.)

Hallo u/Top-Investigator-884,
Heb je een fout en wil je hulp? Gelieve deze details te vermelden bij het plaatsen van je bericht. -

1. Naam van het spel
  2. Website vanwaar je het spel hebt gehaald
  3. Systeem specificaties en OS-versie
  4. Eventuele stappen die je hebt genomen om het probleem op te lossen
  5. Driver versie (alleen nodig voor bv. grafische problemen)

Zorg ervoor dat je de vastgepinde megathread en onze piracy-gids, FAQ, en onze Wiki doorleest, want deze kunnen je vraag beantwoorden!

Ik ben een bot en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.

Als je in een land bent waar piraterij niet erg wordt aangepakt, laat het dan gewoon. Hier in NZ hoeven we ons niet veel zorgen te maken, dus de zeeën bevaren is een makkie.

Er bestaat geen goede gratis VPN voor torrenting, punt.

Avast wordt als onveilig beschouwd in de megathread. Bekend om het verkopen van data. Dus niet aanbevolen.

Gratis VPN’s ondersteunen meestal geen p2p, wat je nodig hebt voor torrenting. Alleen Windscribe is een goede gratis VPN met p2p, maar zelfs dan ben je beperkt tot 10 GB per maand.

Direct downloaden is nog steeds een goede optie als je je games via cs.rin krijgt. Enkele goede bestandshosters zijn Gofile en Pixeldrain.

Ik heb voor 1 jaar gekocht, zeer lage snelheden op de Nederlandse server (ik ben in Europa)
Ik raad je aan voor een hogere prestatie, zoals NordVPN / Express / Surfshark / Proton.

Ik raad Proton VPN aan, maar het is een beetje traag…

Gebruik gewoon IDM, er is ergens een gratis proefperiode met automatische verlenging.

Met Proton moet je betalen voor P2P/torrenting. Het is alleen gratis voor directe downloads/browsen.

Hij heeft het over torrents, bro.

Ik torrent al 2 weken met Proton sinds ik begon met torrenten (voor die tijd gebruikte ik alleen directe downloads en repacks zonder torrenten) en er is geen probleem? Het laat me toe.

Ik geef hem een alternatief voor directe downloads.