Een VPN zonder abonnement biedt elke regio/continent aan behalve Antarctica natuurlijk
ik moet het gebruiken voor gamen, bedankt
Een VPN zonder abonnement biedt elke regio/continent aan behalve Antarctica natuurlijk
ik moet het gebruiken voor gamen, bedankt
Niemand zou zo’n service voor het grote publiek beschikbaar maken, omdat het hen honderden duizenden dollars zou kosten en ze er geen voordeel uit zouden halen.
Als je niet betaalt voor een VPN-service, moet het nog steeds op een of andere manier betaald worden. Dus jij bent waarschijnlijk het product.
Het draaien van een VPN-server in elk land kost geld en daar betaal je op de een of andere manier voor.
OpenVPN is gratis zoals vrije meningsuiting.
Je installeert het op een server/computer en dan kun je een VPN opbouwen tussen je mobiele apparaat en je server/computer.
Als het gratis is, ben jij het product.
Waarom heb je toegang nodig tot elk mogelijk land voor gamen?
Wacht, dat is eigenlijk een goed idee (echt niet), mensen delen hun IP’s en zo over de hele wereld zodat anderen ze als VPN kunnen gebruiken en de voorwaarde is dat je jouw IP invoert. Dus ja, je zou ook het product zijn.
Je kunt Tegant proberen voor iOS of Mac. Het is wel ad-gestuurd.
Ik raad je BrightVPN aan, ik heb deze VPN nooit geprobeerd met games maar het werkt voor mij op YouTube (ik krijg YouTube van de VPN-plek dat ik bedoel, trends etc…, ik gebruik het meer voor het streamen van content), ik had ervaring met andere VPNs zoals Psiphon en NordVPN maar sommige zijn niet meer gratis of vervelend in gebruik of je hebt een abonnement nodig.
Ik bedoelde regio, mijn excuses, ik heb het aangepast