Ik ben op zoek naar verschillende sportaddons op deze subreddit die niet op torrents gebaseerd zijn, maar ik kan geen definitief antwoord vinden op welke behalve de crew. Was benieuwd of er andere goede opties zijn die je zonder toegang tot een VPN kunt gebruiken. Alvast bedankt!!!
Deze post lijkt een verzoek om sportinhoud. Over het algemeen is de meest betrouwbare manier om sport te kijken via Kodi via een betaalde IPTV-dienst, waar je informatie over kunt vinden op /r/IPTV.
Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.
De Loop lijkt de laatste tijd heel stabiel, heb net de 2 premier league-wedstrijden gekeken zonder buffering.
Mad Titan Sports, The Loop, The Crew
Ik gebruik geen VPN om naar sport te kijken met deze
Er zijn best wat die het idee van IPTV aanbieden. Gratis IPTV is echter wat problematisch en inconsistent. Het vinden van een betaalde IPTV-abonnement is ook best ontmoedigend, maar kan een betrouwbaardere ervaring bieden.
Het grootste probleem met IPTV is dat het vaker lijkt te worden verbannen, meer dan streams en torrents. Daarom vinden mensen het vaak beter om namen of bronnen niet openbaar te plaatsen. Het is niet dat ze geheim zijn, maar de grote namen worden meestal eerst gesloten en de gratis bronnen hebben verkeersbeperkingen die geschikt zijn voor een beperkt publiek.
In de lijst live addons kun je in ieder geval namen van bestaande add-ons zien die bieden wat je zoekt.
In de addons heb ik gemerkt dat sommige links een VPN nodig hebben. Sommige zijn goed zonder. Maar als je geen VPN hebt en daarom addons zoekt die dat niet vereisen, biedt Proton VPN een gratis plan dat goed werkt.
Daddylive is je beste optie voor live sportkanalen, evenals tvone/tv111.
Wist niet dat je hiervoor geen VPN nodig hebt. Bedankt, ik ga het bekijken!
Perfect, bedankt! Ik veronderstel dat deze gewoon lijsten zijn van verschillende streamingwebsites en dergelijke om uit te kiezen, en dat ze niet op torrents gebaseerd zijn, klopt dat?
Heeft het gebruik zonder VPN misschien problemen?
Zoals bij Real Debrid-service? Ik dacht meer aan de addons die websites verzamelen die sommige wedstrijden streamen.
Alles wat hij nodig heeft is Kodi en hij kan de crew add-on, de loop, rising tides, mad titan gebruiken. Ik heb nooit een sport gemist.
Ik ben in de VS gevestigd.
Torrents voor live streaming bestaan niet. Torrents en live tv streams zijn twee totaal verschillende dingen. Torrents zijn bedoeld om bestanden te downloaden, meestal films en series, maar nooit iets live.
Ik heb nog geen problemen ondervonden.
Mad Titan Sports is mijn favoriet. Maar het beste is een betaalde IPTV-dienst. Meld je voor een korte periode aan, want ze worden vaak gesloten. Meld je niet aan voor een heel jaar.
Je kunt geen “Real Debrid-achtige” service hebben voor een live stream. De bestanden op RD-servers lijken een beetje op het ripped maken van een film naar je lokale harde schijf en het delen met anderen, of je hebt wellicht een voetbalwedstrijd van gisteren opgeslagen op je harde schijf voor toegang via het internet.
Maar als je live sportstreams van websites gebruikt, loop je risico zonder VPN.
Zoals anderen al zeiden, is een betaalde IPTV-dienst niet alleen de beste kijkervaring, maar waarschijnlijk ook de veiligste.
P.s. je zult ook geen goede ervaring hebben met een gratis VPN.
Er bestaat niet zoiets als live streaming torrents
Iemand herinnert zich niet Acestream. Dat waren nog eens tijden.
Lekker, en het is bijna een jaar geleden dat deze reactie is geplaatst, bedankt. Hoe is de verbinding?
Zou het hetzelfde zijn als streams zonder VPN op een andere streamingwebsite (ik weet niet of ik er een mag noemen hier)?