Misschien probeer LocaChange, is je apparaat Android of iPhone? Ik heb LocaChange gedownload toen ik mijn locatie op Snapchat wilde veranderen en mijn privacy wilde beschermen.
Het goede is dat de proefversie vrij lang is! Ik heb met succes mijn locatie veranderd op zowel mijn Android- als iPhone-apparaat, bekijk hun YouTube of website voor de procedure, het is niet zo moeilijk!
Heb je iets gevonden?
Als je Google Chrome gebruikt, probeer deze:
Ik denk dat het dezelfde extensie is (Location Guard) maar met een nieuwe naam. Ik heb het geprobeerd en goede resultaten geboekt.
Succes!
Zou je deze extensie willen proberen?
DISCLAIMER: Ik ben de ontwikkelaar.
Dank je, maar ik heb mijn apparaat gespecificeerd. Ik heb het nodig voor zowel Windows als Chromebook, en LocaChange is alleen voor Windows. Als je iets weet, zou dat echt heel handig zijn, bedankt.
Nee, ik heb alleen Firefox gebruikt om de extensie uit te voeren.
De extensie die jij suggereerde heeft een probleem. Als je naar Browserleaks gaat en ‘watch locatie’ inschakelt, werkt het niet. Ik weet de exacte reden hiervoor, maar ik wil je niet vervelen met technische details.
Ik geef het een kans, moet ik ergens rekening mee houden of gewoon installeren en hopen op het beste
![]()
Ik heb dit probleem ervaren tijdens de eerste en tweede test op Browserleaks. Na de tweede poging verdween het probleem. Als je een oplossing hebt, waarom ontwikkel je dan geen extensie voor ons?
Heb je het al geprobeerd?
Ik heb dat gedaan, kijk hier.
Het is perfect, man, bedankt!