Ik heb een Mac Air, die ik zojuist heb bijgewerkt en de browser speelt geen YouTube-video’s meer af. Is er een oplossing? Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
DDBrowser laadt geen enkele video meer, sinds gisteren
Zelfde probleem hier (01-04-2025) DDG bevriest en laadt YouTube niet. Dit is een recent probleem, maar wel belangrijk. Als het niet te fixen is, zal ik naar een andere browser moeten overstappen.
YT SPEELT ALLEEN EEN NUMMER VAN MIJN AFSPRAAKLIST, hij speelt andere nummers niet verder
Voor mij werkt YouTube, maar is niet stabiel
DDG Android VPN & YT Music spelen het volgende nummer niet automatisch af. Ik realiseer me dat de enige gemeenschappelijke factor hier DDG+YT is, maar ik denk dat DDG+YT wat samenwerkingsproblemen hebben.
Hallo! Bedankt dat je contact hebt opgenomen! Gebeurt dit probleem nog steeds bij jou? Zo ja, kun je ons laten weten welke versie van de DuckDuckGo browser je gebruikt?
Haha, het is zo grappig als mensen zich zo gedragen. Het is letterlijk kleuterbetweter gedrag. Ze zullen je niet missen.
Het is vreemd, want ik had deze problemen toen ik mijn laptop een paar jaar geleden voor het eerst kreeg. Maar, met een van de vorige updates, kon ik YouTube-video’s afspelen. Hoewel, zoals je zegt, konden ze nooit in de wachtrij worden gezet. Nu, opnieuw geüpdatet, kan ik geen enkele video meer afspelen op DDG ![]()
Helaas, ja. Het is Versie 0.30.1 (0.30.1)
Ben je op MacOS 11+? Zo ja, probeer dan de DuckDuckGo browser te updaten door naar het DuckDuckGo menu te gaan in de menubalk en ‘Controleren op updates…’ te selecteren.
Dank je, het bijwerken van de browser heeft het voor mij opgelost.
Van alles de nieuwste versie, maar geen YT op Duckplayer of browser
Er trad een fout op. Probeer het later opnieuw. (Afspelen ID: 6OIOaUM2998eusMQ)