Apparaat : CMF Phone 1
Sinds gisteren heb ik dit probleem, ik weet niet wat het veroorzaakt. Elke keer als ik een video open, pauzeert deze automatisch en wil niet verder spelen. Ik heb geprobeerd de app geforceerd te stoppen en zelfs uit te schakelen, maar het lijkt niet te werken.
Wis cache en herstart de telefoon. Controleer ook op updates.
Dit gebeurt wanneer je speaker door andere apps wordt gebruikt of iets dergelijks.
Hoi u/GrindlewalDvold, het lijkt erop dat je het hebt over een mogelijk Nothing OS-bug. We moedigen discussies over bugs aan in r/NothingTech voor het geval iemand een soortgelijk probleem heeft meegemaakt en mogelijke oplossingen kent, dus je bericht is niet verwijderd, maar we moedigen je ook aan om de bug direct bij Nothing te melden.
Je kunt bugs melden via de instellingen van je telefoon (Instellingen > Systeem > Feedback)
Ik ben een bot, en deze actie is automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit hier als je vragen of zorgen hebt.
Stuur alsjeblieft de link naar de achtergrondverandering.
(Verwijder ook dat gratis vpn, het is een groot beveiligingsrisico. Als je het moet gebruiken, download dan de Firefox-browser en installeer de vpn-extensie en schakel het alleen in wanneer het absoluut nodig is, vooral wanneer wat je browse niet uitmaakt)