Xfinity stopt Bally Sports Detroit

Gewoon een andere reden om van Comcast te walgen. Dit wordt zo’n groot probleem voor mij. De Tigers zijn eindelijk een beetje goed en de wedstrijden worden niet op tv uitgezonden…

https://www.freep.com/story/sports/mlb/tigers/2024/05/01/comcast-diamond-sports-group-contract-detroit-tigers-xfinity-bsd/73522000007/

Het trieste is dat ik denk dat dit vooral ouderen gewoon de pietjes laat rijden. Ik kan nog steeds uitvogelen hoe ik de wedstrijden kan bekijken, maar veel ouderen gaan er nu echt boos om worden.

Jammer dat dit gebeurt terwijl we strijden en een geweldige commentator in Jason Benetti hebben om naar te kijken.

Dit is een ramp voor het team en er is niet echt iets wat ze eraan kunnen doen. Slechts een microscopisch klein deel van de klanten zou überhaupt overwegen iets als een VPN te gebruiken. Ze zullen bijna niemand zien die een app of abonnement gebruikt, zelfs als de blackout-beperkingen worden opgeheven. Kortom, voor de grote meerderheid van de casual kijkers die bij Comcast zitten, wordt het dit jaar gewoon niet meer op tv.

Het laatste klapje. Ik stop met Xfinity nu alles wat daarop zit bijna waardeloos is. We keepen het alleen voor de Tigers, en omdat onze kinderen ook via onze Xfinity de Tigers kijken waar ze wonen.

We hebben het trouwens nog steeds op Fubo. Dit kan er misschien voor zorgen dat MLB.tv heel snel de regio-blackouts voor de Tigers gaat opheffen!

Als er maar websites op het internet waren waar ik gratis elke sportwedstrijd kon kijken door simpelweg een adblocker te gebruiken….

Ben je gek? Alleen al om mijn bloeddruk niet te laten stijgen, hou ik mijn kabel vast.

Haat Bally. Ze hebben iedereen geirriteerd.

Ik heb net mijn tv aangezet en hij stond al op Bally Sports, maar nu krijgt ik een stom bericht dat Bally Sports niet meer beschikbaar is.

De enige seizoen dat ik besloot de Tigers te volgen.

Proberen uit te leggen aan mijn 90-jarige oma wat ze nu kunnen doen om de wedstrijden te bekijken, is een nachtmerrie geweest. Ik zie geen goede oplossing, aangezien betalen voor een andere dienst geen optie is.

Haat Comcast, ja.

Ook haat ik Bally, ook ja.

Nou dit is schande. Ik heb mijn kabelpakket net ge-upgraded bij Xfinity omdat de Tigers dit seizoen leuk zijn om naar te kijken en dan gebeurt dit… ugh.

Ik geef de schuld aan Bally. Ik heb een hekel aan hen.

Ik ben er zeker van dat Xfinity klanten blijven betalen voor de regionale sportkosten, ondanks dat ze de regionale sportnetwerken niet meer uitzenden.

Heeft iemand een verklaring waarom ze het hebben laten vallen?

De schuld ligt bij Sinclair en Ballys… ze zijn waardeloos en hebben niets gedaan om voldoende opties te bieden om lokale teams te bekijken waar ze nog bestaan.

Ik kan verkeerd zitten, maar is Bally niet meer de schuld dan Xfinity?

Oké, eerlijk gezegd, een beetje gerelateerd.

Ik woon niet eens in Detroit, maar ik ben de afgelopen jaren een grote fan van Detroit-sport geworden. Hoe kan ik die wedstrijden kijken, aangezien ik niet via Bally Sports kan?