Xe75pro en NordVPN

Is er iemand die succes heeft gehad met het instellen van NordVPN op je xe75 deco’s? Ik krijg echt vreselijke snelheden op de dichtstbijzijnde servers (10mbs etc.) terwijl mijn internet normaal rond de 900mbs ligt. Heeft iemand ideeën voor een oplossing?

Dank je wel

Het ligt waarschijnlijk aan de server die je gebruikt. Probeer over te schakelen naar betere servers. Mijn advies zou zijn om de Nord-app te downloaden en de beste servers met de laagste latency bij jou in de buurt te bekijken. Gebruik die configuraties voor je router. Als dat niet werkt, switch dan van TCP naar UDP, of vice versa. Ten slotte, als geen van die oplossingen werkt, stap dan over op een andere VPN-provider. Ik had de beste snelheden met PrivateInternetAccess en Mullvad.

Hoe heb je in godsnaam Nord op de router gekregen? Ik heb geprobeerd een NordVPN met een token in te stellen… en ook als een aangepaste OpenVPN met servicegegevens… beide mislukt tijdens opslaan. Gebruik makend van UDP-configuratiebestanden van Nord.

Ik heb alles geprobeerd. Het werkt perfect op individuele apparaten, maar als ik het via de router load, presteert het niet met die configs. Misschien moet ik andere VPN-aanbieders proberen, zoals jij suggereert. Bedankt voor je reactie.

Als je een 2.4 GHz-band gebruikt, is 10-20mbs het beste dat je krijgt. Vergat ik nog te vermelden.