Nou, ze zouden bovenop alle beveiligingspraktijken volgens industrienormen moeten zitten. Ik had misschien te veel verwacht?
Oh, mijn fout. Ik had een e-mail verwacht. ![]()
Ik geloof niet dat WS hun eigen hardware runt. Maar dat ontlast ze niet van het vragen aan de hostingprovider om al hun data te versleutelen. Ik las de hele Q&A van Torrentfreak over WS: https://torrentfreak.com/best-vpn-anonymous-no-logging/#windscribe
en nogmaals, het verwijderen van logs wist alle sporen uit??? omg ik ben geschokt!! bedankt meneer onderzoeker nu zal ik gerust zijn als ik de netwerken van mijn vrienden pentest!!!
en natuurlijk, jij de niet-industrieel standaard professional die anderen critiqueert op iets dat niets met de ervaring of vaardigheid van medewerkers te maken heeft. Als er zelfs één man was die ‘bekwaam genoeg’ was om inbreuken te stoppen dan zou ik zeker de NSA willen inhuren.
Bewerking: dankzij het feit dat we allemaal mensen zijn en dat Windscribe geen fysieke mensen in Oekraïne heeft om de fysieke servers te bekijken, is dit gebeurd. Is het de schuld van het bedrijf of van de Oekraïense mensen die dit deden belangrijker?
Je beseft dat Windscribe gebruikt kan worden zonder je aan te melden en je e-mailadres achter te laten?
Blijkbaar lezen veel klanten de e-mails niet eens, dus deden ze dat ook niet. Het kon geen kwaad om het ook te doen.
Ik ben het eens met dit punt
Het punt dat ik wilde maken in deze thread was dat we geen vingers moeten wijzen naar iemand voor iets dat niet gerelateerd is.
En om de constante ‘geen referenties’ ‘geen professional’ opmerkingen te behandelen die om de een of andere reden mijn mening ongeldig maken.
Nee, het is gewoon zodat ik mijn eigen client kan draaien dat alles. Bovendien doe ik niet echt underground web stuff, meestal torrenting en diepe web dingen.
Vertel me dus je referenties meneer Ken-altijd. Luister je naar tech-tv ofzo? Het wissen van logbestanden zou duidelijk sporen van inbraak wissen en het onmogelijk maken voor WindScribe om te weten wat ze deden, tenzij ze een Tripwire-opzet hadden (wat ze duidelijk niet hadden).
Eerlijk gezegd is het niet fysiek aanwezig zijn een excuus. Als je een beveiligingsprofessional bent die betaalde diensten aanbiedt, moet je scherp zijn — kwetsbaarheden monitoren die je diensten beïnvloeden en zorgen dat je fixes toepast of de getroffen dienst verwijdert.
Hoe dan ook, dit is al moot omdat Windscribe al heeft gedaan wat nodig was.
En natuurlijk neem je aan dat mensen die hier posten geen professionals zijn. ![]()
Ja, maar betalende abonnees zouden op zijn minst per e-mail geïnformeerd moeten zijn. ![]()
Ik gebruik mijn eigen VPN in plaats van Windscribe voor stabiliteit en snelheid
Wow! Je ervaring met hacken verbaast me! Ik ga nu het Russische leger hacken en ze zullen het nooit doorhebben vanwege jouw advies!!! Bedankt man, zeer gewaardeerd. Al die SMB-kwetsbaarheden, klopt dat?
Dude, je betaalt $40/jaar voor Windscribe.
Verwacht je dat ze John Rambo op elke locatie klaar hebben staan om een thermietlading te activeren als de server door de autoriteiten wordt aangevallen?
Geen referenties. Gewoon een andere scriptkiddie wiens cognitieve dissonantie tegenover Windscribe duidelijk is.
Gezien mijn sarcastische toon in deze thread ben ik blij dat iemand het woord
overheid
aangeduid heeft
Heeft een stomme vent gehackt of ingebroken in de vps-onderneming die ze gebruikten??
NEE! Want Windscribe gebruikte een fucking vps
“heb een persoon op elke locatie”
Zou dat mogelijk zijn??? het zijn letterlijk de privé-eigendommen van vps-aanbieders
overheden kunnen dit doen omdat ze geweren en warrants hebben
Waarom behandel ik deze thread als een grap? Omdat je gebrek aan gezond verstand bewijst door te concluderen dat NSA FBI CIA dezelfde serverstrategie gebruiken als Windscribe, maar dan met Amazon AWS.
Geeft Windscribe AWS misschien niet? Misschien niet. Maar AWS is een vps-aanbieder die fysieke servers beheert en verhuurt aan bedrijven.
Ten slotte heeft Windscribe een waarde en activa die minder zijn dan 1 miljoen USD.
Is het mogelijk om 480+ (vanaf 28-7-2021) verschillende appartementen te kopen/rent, dan serverapparatuur te kopen en rekeningen te betalen
Nogmaals, ik val je niet persoonlijk aan, gewoon het feit dat je denkt dat alleen professionals weten hoe dingen werken en dat mensen zonder referenties logisch en slim genoeg zijn om dingen te begrijpen.
Ik zal niet meer reageren op verdere opmerkingen tenzij ze worden gestart (bijvoorbeeld nog een persoonlijke aanval op mijn professionele ervaring)
Bewerkt voor grammatica.