WiFi reconnecteert niet

Hallo allemaal

Ik gebruik al lange tijd de iOS-app op mijn iPhone en heb nooit problemen gehad, het is perfect.

Echter, ik heb een probleem. Als ik mijn iPhone van WiFi loskoppelt, wordt de VPN zoals verwacht verbonden, maar wanneer ik weer verbinding maak met een vertrouwd WiFi-netwerk, faalt de VPN om te disconnecten en vervolgens kan de iPhone niet verbinden met WiFi (blijft draaien) totdat ik de VPN uitschakel. Alleen dan maakt de WiFi verbinding.

Dus ik moet nu handmatig de VPN aan- en uitschakelen.

Is dit een bekend probleem, weet iemand dat?

Alvast bedankt

Verwijderd vanwege kosten voor derden app op Reddit

https://www.reddit.com/r/passepartout/comments/12kt8ej/connection_issues_with_210/

Bedankt, ik was het niet vergeten. Ik heb zojuist de update geïnstalleerd en het probleem blijft bestaan.

Kun je bevestigen dat de symptomen die ik heb, onderdeel zijn van de gerapporteerde problemen met de laatste update, aangezien ik geen andere informatie kan vinden dan de link die om bètatesters vraagt?

Dank je, ik zag dit bericht eerder, maar heb de twee niet meteen gekoppeld :+1:t2:

BIJWERKING: Ik heb net de update geïnstalleerd en helaas is het probleem hetzelfde. iPhone maakt geen verbinding met WiFi totdat ik VPN uitschakel.

Heb je “Trust schakelt VPN uit” ingeschakeld?

Ja. Het probleem is dat de iPhone niet volledig kan verbinden met WiFi zolang de VPN actief is, en daarom blijft de VPN verbonden zoals je zou verwachten, ondanks dat trust is ingesteld.

Alles is in orde. Ik hoefde alleen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Heel erg bedankt. Jouw app is de beste. En jij bent de ontwikkelaar van de beste VPN-app.