Tot nu toe wordt TikTok in de VS ongeveer op 19 januari verboden. Mijn vraag is of de gemodificeerde versie van TikTok die ik heb gedownload via Esign nog zal werken na het verbod, of moet ik daar een VPN voor gebruiken?
Het hangt ervan af of het alleen uit de winkel wordt verwijderd, of dat ook de videofeed wordt afgekapt.
In het laatste geval zal een VPN nodig zijn.
Het zou hetzelfde moeten werken als een reguliere versie van TikTok van de App Store, namelijk dat het werkt totdat de app een update nodig heeft en je geen VPN nodig hebt. Het enige verschil met een sideloaded app is dat deze een vervaldatum heeft (7 dagen voor gratis ontwikkelaarsaccounts en een jaar voor betaalde ontwikkelaars of betaalde certificaten), terwijl een door de App Store ondertekende app voor altijd ondertekend blijft.
Ik heb TikTok, het werkt. Ga naar mijn account, zoek de post en commentaar als je hulp wilt.
Ik betwijfel het, maar TikTok’s back-up app genaamd Lemon8 staat in de App Store.
Ik heb de websiteversie aan de praat gekregen, ik gebruikte een VPN om een Gmail in Duitsland aan te maken en toen een Duits TikTok-account te maken.
Dat is nog steeds eigendom van Bytedance.
DM ik je hoe je TikTok werkend krijgt.
Als je de app opent, staat er ‘Powered by TikTok’.