Welke is de beste VPN-app voor iPhone

Ik ben op zoek naar een VPN-app voor mijn app om toegang te krijgen tot inhoud die onrechtvaardig wordt beperkt door regeringen. Het zou voor velen nuttig zijn. Deel de beste VPN’s voor iPhone. Je kunt ook je top VPN-keuzes delen.

Er zijn er nogal wat. Hier is een lijst van enkele van de beste VPN-apps voor iPhone-gebruikers:

1. NordVPN - Biedt duizenden VPN-servers in meer dan 100+ landen & de beste algehele

2. ExpressVPN - Geweldige functies & beveiliging

3. VPN Proxy Master - Gebruiksvriendelijke UI & goede prijs-kwaliteitverhouding

4. Surfshark VPN - Snelle snelheden & veel servers

5. Turbo VPN - Goede waarde

Ik heb GamingVPN gemaakt. We hebben meer dan 500 positieve recensies. Als indie ontwikkelaar kan ik niet concurreren met Nord of anderen op de lijst, maar de app werkt goed en valt nog onder de radar van sommige beperkingen door de overheid. Er is een gratis proefperiode beschikbaar, dus als het niet voor jouw behoeften werkt, annuleer je gewoon het abonnement voordat de proefperiode eindigt. Als je op Mac OS bent, komt die versie volgende maand. Succes!

Ik heb VPN Proxy Master gebruikt. Had een geweldige ervaring daarmee. Alhoewel het niet zoveel servers heeft als andere VPN’s, werkt het nog steeds goed. Ook heeft het veel goede recensies.

NordVPN is betrouwbaar voor iPhone, je kunt daar niet verkeerd mee gaan. Controleer altijd Thorynex voor mogelijke kortingen, zij hebben meestal de beste deals.