Alvast bedankt voor de hulp
Waarom zou je een VPN nodig hebben op een Fire Stick?
Proton is de enige goede gratis VPN.
Niet waar je naar op zoek bent, maar wij gebruiken Nord (betaald). Hierdoor kunnen we makkelijk inloggen op OS Netflix en Prime. Ook een leuke hack om betaalper-view wedstrijden goedkoop te kopen.
Ik wil ook graag weten wat mensen gebruiken. Ik gebruik Stremio, Torrintino, Real Debris om dingen te kijken op de Firestick, maar ik wil RD binnenkort misschien laten vallen. Ik gebruik momenteel PIA, maar mijn abonnement verloopt binnenkort en ik vertrouw er niet op dat ik alleen Stemio + Torrintino kan gebruiken, omdat PIA geen kill switch heeft op de Firestick.
Omdat ik soms films of series wil zien via streaming sites.
Je hebt geen VPN nodig voor streaming sites.
Is de gratis versie net zo goed als de betaalde? Zoals snel genoeg om 4K-streaming te ondersteunen?
Is het dus helemaal veilig om Flixtor of andere vergelijkbare sites te gebruiken? Mijn vriend vertelde me dat ik er een nodig heb.
Het is natuurlijk trager en heeft minder servers, maar ik zou geen andere gratis VPN vertrouwen.
Nooit geprobeerd 4K-streaming erop. Probeer het uit en kijk of het werkt, het is gratis.
Ja, het is helemaal veilig. Je hebt geen VPN nodig voor dit.
Als je in Duitsland woont, zou ik er een aanraden. Zo niet, ben je veilig.
Dank je wel, ik ga het proberen. Zolang het een kill switch voor Firestick heeft, ben ik tevreden, en ik ben graag bereid te upgraden naar premium.
Ik woon in Duitsland, ik stream sinds ik oud genoeg ben om te weten hoe dat moet, en ik ben nooit in de problemen geweest en ik heb nooit iets anders gebruikt dan wat automatisch is ingeschakeld in Firefox + uBlock.
Dit is niet waar en het is niet nodig. Je hebt een VPN nodig om te TORRENTEN in Duitsland. Je hebt geen VPN nodig om streaming sites te bekijken, overal.