Welke EU Usenet provider staat connectie via VPN toe?

Ik ben een langjarige gebruiker van airvpn, ik heb 5 VPN-eindpunten in de EU op basis van hun land DNS (een herstart geeft me mogelijk een andere server voor dat land).

Zijn er Usenet-aanbieders die me toestaan om meerdere connecties via verschillende VPN-eindpunten te gebruiken?

Stel dat Usenet-aanbieder BLA 50 connecties toestaat. Ik heb 5 VPN-eindpunten, elk in een ander EU-land. Ik wil 10 connecties via elk VPN sturen, in totaal de 50 die door deze provider worden toegestaan.

Naast het toestaan van 5 verschillende IP’s (de VPN-eindpunten in elk land), zouden ze ook 5 verschillende poorten (of server-IP’s) moeten ondersteunen waarop ik kan inloggen, zodat ik policy-gebaseerde routing op mijn firewall kan instellen.

Hebben jullie ideeën?

Ik ben ook lid van AIRVPN en heb EWEKA en Easynews gebruikt. Ik had nooit problemen met deze twee.

Mag ik vragen wat het gebruiksscenario is?

ze zouden ook 5 verschillende poorten (of server-IP’s) moeten ondersteunen waarop ik kan inloggen zodat ik policy-gebaseerde routing op mijn firewall kan instellen

Dat is onrealistisch. Je configureert je firewall gebaseerd op de netwerkinterfaces aan jouw kant.