Of weet je van alternatieven?
Het was zo’n nuttige bron maar de trusts lijken te proberen geld te besparen en geen van hen abonneert zich meer. Het is enorm duur om een persoonlijke abonnement te krijgen.
Of weet je van alternatieven?
Het was zo’n nuttige bron maar de trusts lijken te proberen geld te besparen en geen van hen abonneert zich meer. Het is enorm duur om een persoonlijke abonnement te krijgen.
Dus niet alle trusts geven gratis toegang tot UpToDate? Waarom zouden ze dit doen met stagiaires terwijl we toch al slecht betaald worden en de opleiding al verschrikkelijk is
Er is een donatieprogramma voor UpToDate (zoek op Google hoe je gratis toegang krijgt tot UpToDate), je kunt je daar aanmelden als je buiten de VS werkt en momenteel in een non-profit ziekenhuis werkt.
Lui glorieus hoofd maart barmhartige ritme bibliotheek vrolijke praktijkpoppen
Dit bericht is massaal verwijderd en geanonimiseerd met Redact
Ik heb een persoonlijk abonnement, 2 jaar is goedkoper dan mijn sportschool voor een jaar lol dat ik bijna niet gebruik. Ik denk dat het een goede deal is.
Ik vind BMJ Best Practice fijn.
Ter informatie: er verkoopt iemand UpToDate Advanced voor een zeer lage prijs op Instagram. 1 jaar abonnement ter waarde van 500 Amerikaanse dollar per jaar wordt verkocht voor slechts $100. Je kunt ze vinden op Instagram @ uptodateperu
Word lid via de bibliotheek van je ziekenhuis en dat geeft je toegang.
Heeft iemand een bonnetje voor UpToDate?
Ik heb een manier gevonden. Niet gratis, maar veel betaalbaarder. Kan een pm sturen als je geïnteresseerd bent.
Pathway Medical is een gratis alternatief dat mogelijk aan je behoeften voldoet.
Omdat er een door de NHS goedgekeurd, CKS-gekoppeld equivalent is in BMJ BestPractice.
Het is in de afgelopen 3 jaar ook veel beter geworden.
Ja, sommige trusts gebruiken de veel inferieure (en goedkopere) DynaMed ![]()
Telt werken in de NHS?
Ik heb het gevoel dat dit voor economisch achtergestelde landen is in plaats van West-Europese landen?
Ze worden erg vaak afgewezen.
Portugal?
Heeft heel Portugal gratis toegang tot UpToDate?![]()
Hoi, sorry dat ik stoor, kun je me vertellen hoe ik er toegang toe kan krijgen? Ik kan niks vinden, zelfs niet met een vpn vanuit Portugal.
Het enige dat ik vind is gratis toegang voor Noren, maar dat vereist een verbinding via een Noors instituut
![]()
Het is OK qua in het VK gerichte managementalgoritmen, maar qua basiswetenschappelijke uitleg heb ik de voorkeur voor UpToDate.
Kun je dit gebruiken als je geen lid bent van de BMA?
Is er een mogelijkheid dat deze persoon aan patiënten en verzorgers verkoopt? Ik zou graag het niveau van toegang en informatie hebben dat de dokters hebben bij de complexe gevallen waarmee ik te maken heb.