Wat is nieuw bij Nord: Linux release notes

Nieuwste versie: 3.12.1

• Opgelost: De serverzoekfunctie per groep werkt weer soepel.
  • Opgelost: We hebben de oorzaak gevonden van onverwachte crashes van de app tijdens updates, dus er zouden geen onderbrekingen meer moeten zijn.
  • Opgelost: De app gedraagt zich niet langer mysterieus en verschijnt nu met de juiste naam en icoon in de Ubuntu Software Updater.

Bron: https://nordvpn.com/blog/nordvpn-linux-release-notes/

Houd van NordVPN!

Dank jullie wel, jongens!

Deze update lijkt mijn installatie te hebben gebroken, nu krijg ik: “Oeps! Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice” bij het proberen te verbinden

Ik heb hier problemen. NordLynx is echt traag. En overschakelen naar OpenVPN laat me niet verbinden “Oeps! Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice”. Wanneer ik “nordvpn connect” de tweede keer probeer, bevriest mijn hele systeem (Raspberry Pi)

“Oeps! Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice”

Ik heb hetzelfde probleem met 3.12.1, de enige manier om te verbinden is door de ‘killswitch’ uit te schakelen, daarna verbinden. Je kunt het daarna weer inschakelen. Je moet dit elke herstart doen. : (

bewerking: gebruik makend van pop!_os 20.04.

Voor iedereen die terug wil naar de vorige versie: sudo apt-get install nordvpn=3.12.0-1

Je kunt nu nordvpn city gebruiken zonder het land. “nordvpn New_York