Ik gebruik meestal torrent-sites om films en games te downloaden. Dus welke VPN is daarvoor het beste?
Help alsjeblieft mee om AskUK gastvrij te houden!
-
Topniveauyorts moeten oprechte pogingen bevatten om de vraag te beantwoorden. Geen grappen, oordelen, enz.
-
Wees geen eikel tegenover elkaar. Als het heet wordt, blokkeer en ga door.
-
Dit is een strikt geen-politiek subreddit!
Help ons door reacties die deze regels overtreden te rapporteren.
Ik ben een bot, en deze actie werd automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit als je vragen of zorgen hebt.
Nord is perfect voor mij geweest. Geen klachten.
Lol negeer wat iedereen anders zegt.
Gebruik Mullvad voor een écht betaalbare VPN en een garantie op daadwerkelijke privacy. Veel beter dan 99% van de andere VPN’s, inclusief duurder geprijsde.
Als je niet wilt betalen en liever een gratis VPN gebruikt, wees dan bereid dat al je informatie wordt verkocht aan derden, en absoluut geen privacy hebt. In dat geval zou ik Proton VPN aanraden. Het houdt in ieder geval je activiteit weg van je internetprovider.
Als je op zoek bent naar de beste VPN voor torrenting in het VK, raad ik ZongaSurf ten zeerste aan. Het is super betaalbaar, vanaf slechts $2 per maand, plus ze bieden een gratis proefperiode om te zien of het bij je past!
Ik gebruik Proton VPN, het is gratis en goed.
Dit is iets complexer aangezien de bedrijven erachter niet erg transparant zijn (vaak, in een paar regio’s).
Ik gebruik momenteel PIA, als je de juiste aanbieding en cashback krijgt, betalen ze je. Mijn huidige tweejaarsovereenkomst heeft me £15 opgeleverd.
Absoluut dit. Mullvad is momenteel de beste VPN-provider. Neemt privacy veel serieuzer dan ik heb gevonden of gebruikt.
Ik heb het net opgezocht en het is niet gratis, mis ik iets?
Het is gratis en het VK is niet een van de gratis locaties.
Dat klinkt interessant! Zou je alsjeblieft de hack kunnen delen die je hebt gebruikt om cashback te krijgen en betaald te worden voor het gebruik van hun dienst?