Wat is de beste plugin om VPN-gebruikers te voorkomen dat ze meedoen? Zijn er nog andere tips voor beveiliging?

Hallo allemaal! Ik heb vandaag een record gebroken voor het aantal spelers op mijn server, maar ik had enkele slechte actoren die meededen. Een paar mensen gebruikten X-ray, maakten ongepaste bouwwerken, en sommigen begonnen me en de server te beledigen in de chat, en veroorzaakten overal alleen maar problemen. Ik begin de beveiliging een stuk serieuzer te nemen, gisteren hadden we 30 mensen, bijna het dubbele van mijn vorige record, en ik wil mijn leven makkelijker maken door nu maatregelen te nemen in plaats van later. Allereerst ga ik TCPshield gebruiken, ik voeg een scheldfilter toe en maak schelden strafbaar volgens de regels, en ik begin VPN’s te blokkeren zodat ik niet continu IP-ban acties hoef te doen totdat ze het zat zijn. Ik zou graag weten wat een goede anti-VPN plugin is. Ik heb ernaar gekeken, maar blijkbaar hebben sommige grote problemen zoals de server laten stoppen als te veel mensen verbinden, en dat wil ik niet. Alle andere beveiligingstips worden zeer gewaardeerd. De advertentiebeheerder die ik heb ingehuurd voor mijn server vertelde me dat het niet genoeg is om gewoon de cname van mijn domein naar het IP van mijn server te laten verwijzen, en dat ik waarschijnlijk een extra beveiligingslaag moet toevoegen om te voorkomen dat mensen dat kunnen achterhalen. Dus ik wil graag weten of er iets is waar ik niet van op de hoogte ben dat ik moet doen. Bedankt allemaal voor jullie hulp!

https://www.spigotmc.org/resources/anti-vpn.58291/ is mijn favoriete, maar let wel op dat er landen en ISP’s zijn waar IP-adressen niet aan een huis of persoon gekoppeld zijn en dat een snelle routerherstart ze toegang geeft tot een oneindige hoeveelheid “legitieme” (geen bekende proxy/VPN) IP-adressen.

Ik heb geen specifieke anti-VPN aanbeveling, maar voor wat het waard is (twee cent), ik merkte dat er minder scherpe, boze scheldwoorden op mijn server kwamen nadat ik de scheldfilter had verwijderd en de chatregels versoepeld had. Sommige mensen maken er alleen maar problemen omdat ze weten dat het iemand zal irriteren. Als je wilt dat de spelers meer volwassen zijn, zou ik zeggen dat een clausule tegen intimidatie in de regels voldoende is.