Wat als er voordelen zijn ten opzichte van vanilla shadowsocks?

Ik heb de afgelopen jaren in China gewoond en moest verschillende VPNs, Shadowsocks en andere oplossingen gebruiken om toegang te krijgen tot internationale sites die door de Grote Muur worden geblokkeerd.

Ik vraag me alleen af, aangezien ik Shadowsocks veel heb gebruikt en 3 aparte servers (die geleidelijk werden geblokkeerd) die Shadowsocks draaiden, wat, indien überhaupt, het voordeel is van Outline ten opzichte van vanilla Shadowsocks?

Veel mensen vertelden me dat Shadowsocks-verbindingen nooit werden geblokkeerd, maar helaas bleek dat niet waar te zijn. Stuur genoeg verkeer (bijvoorbeeld een paar video’s kijken op Netflix of Amazon) en na een tijdje worden de verbindingen geblokkeerd. Als Outline dit probleem overwint, zou dat geweldig zijn.

Ik vraag me nog af of Chinese burgers snellere aanhoudingen krijgen op proxyservers en VPN-gebruik. Omdat je je ID/paspoort moet gebruiken voor elke internetverbinding, kunnen ze gemakkelijk zien of de verbinding van een lokale burger is of niet. Echter, ik heb nooit problemen gehad met het gebruik van een VPN met de China Unicom datakaart die ik bij derden heb gekocht.

enige, voordeel is er met Outline ten opzichte van vanilla shadowsocks?

Als het moeilijker te detecteren is, zou dat een duidelijk voordeel zijn, nietwaar?

Voor mij is Outline veel trager dan licht geconfigureerde vanilla ss-libev (DO droplet, geen kcptun cheating, China), hoewel het ook rond ss-libev is opgebouwd, wordt de snelheid tijdens de spitsuren nog lager, tot het punt dat ik denk dat ik een gratis ss-account van een willekeurige website gebruik.

Outline gebruikt Ubuntu 14.4, dat de oudste versie is die beschikbaar is op DO, en ik weet niet waarom.

Ook zeggen ze op de FAQ-pagina dat het niet voor persoonlijk gebruik is.

Wat zijn de beste obfuscatiebibliotheken voor shadowsocks?

Doe jezelf een plezier en krijg een QuadraNet-server met een geoptimaliseerd IP in Azië. Ik raad ze ten zeerste aan.

Gebruik je eenvoudige obfuscatie? Heeft Outline ook enige obfuscatie?

Ik heb ook de ss-script van teddysun gebruikt, zijn BBR-script, en zijn eenvoudige obfuscatiescript op Google Cloud omdat het gratis is. Ben benieuwd of Outline beter is.

…of controleer LowEndBox voor VPS-aanbiedingen in Azië. Hong Kong, Singapore, Korea, Japan, Taiwan zouden een goede China-verbinding moeten krijgen.

Weet niet hoeveel RAM je nodig hebt, maar ik gok dat 128Mb al voldoende zou kunnen zijn.