Aangezien Community niet meer op Netflix staat, heb ik geen andere manier om te kijken, aangezien Peacock een Amerikaanse exclusieve app is. Andere mogelijkheden om te kijken?
Dat hangt af waar je buiten de VS bent.
Hier in het Verenigd Koninkrijk is het op een streamingdienst genaamd ITVX, of je kunt de dvd’s kopen, of de afleveringen ‘kopen’ op iTunes of Google Play.
Ik haat het dat de show niet op één plek kan blijven voor heel lang. Ik hoop dat het weer op een service komt die ik heb.
Persoonlijk zou ik aanraden de blu-ray boxset te kopen. De extra functies zijn geweldig, vooral de deleted scenes. Sommige scenes waren met meerdere grappen gefilmd en ze moesten er één kiezen voor de show. (Troy heeft een hoop alternatieve regels. Ik weet niet of Donald Glover improvisatie gebruikt heeft of dat de schrijvers verschillende punchlines probeerden, maar sommige geweldige grappen belandden op de montagebank.)
Ook hoef je je geen zorgen te maken over streamingproblemen of internetverbinding, en je hoeft niemand te laten bepalen dat je bepaalde afleveringen niet mag kijken. Hap Advanced D&D Hap.
Deze is een goede plek om te kijken.
Ik heb het net via shady 123movies-clones gekeken sinds het verwijderd is van Netflix.
Voor Australische lezers: Australische Stan heeft alle seizoenen, inclusief de aflevering die Netflix niet kon streamen.
Als Prime Video in jouw land bestaat, kun je daar kijken. Nadeel is dat de streamingkwaliteit echt slecht is.
YouTube heeft er veel van, niet zeker hoeveel, en voor de rest zou ik gewoon kijken op r/FREEMEDIAHECKYEAH.
In Nieuw-Zeeland is het op Amazon Prime.
Google TV zou een universeel antwoord zijn, hoewel het misschien duurder is dan Netflix (maar het is voor altijd van jou!)
PS: Ik ben verrast dat zo veel mensen nog steeds fysieke opslag gebruiken zoals Blu-ray.
Prime Video heeft het.
https://movielair.cc/ biedt veel opties voor anime en films, tv-shows.
Is Hulu alleen voor Amerikanen? Dat is waar ik het kijk.
Bewerking: Lol, sorry dat ik een vraag probeerde te beantwoorden.
Ze hebben nooit een aflevering buiten de VS gemaakt, maar technisch gezien speelt een deel van Basic Crisis Room Decorum zich af in Japan.
Ik heb de boxset ongeveer een jaar geleden in Canada gekocht! Een beetje duur, maar de audio-commentaar is de moeite waard. De seizoen 6 audio-commentaar is zwaar te luisteren, trouwens.
Voor zover ik weet, is de boxset alleen in de VS op Blu-ray uitgebracht, en is het regio-locked.
Het staat op Amazon Prime Video.
Je kunt elke seizoen op YouTube kopen, het kost geld maar het is mogelijk.
Je bent echt een stuk beter hiermee!!![]()