Waar kan ik Community bekijken buiten de VS?

Aangezien Community niet meer op Netflix staat, heb ik geen andere manier om te kijken, aangezien Peacock een exclusieve Amerikaanse app is. Zijn er andere plekken om te kijken?

Dat hangt af waar je buiten de VS bent.

Hier in het VK is het op een streamingdienst genaamd ITVX, of je kunt de DVD’s kopen, of de afleveringen ‘kopen’ op iTunes of Google Play.

Ik haat het dat de show niet lang op één plek blijft. Ik hoop dat het weer via een service die ik heb, rondgaat.

Persoonlijk zou ik aanraden de blu-ray boxset te kopen. De extra functies zijn geweldig, vooral de geschrapte scènes. Sommige scènes werden met meerdere grappen opgenomen en ze moesten er eentje kiezen voor de show. (Troy heeft een hoop alternatieve lijnen. Ik weet niet of Donald Glover improvisatie deed of dat de schrijvers verschillende punchlines wilden proberen, maar sommige geweldige grappen belandden op de montagetafel.)

Ook hoef je je geen zorgen te maken over streamingsproblemen of internetverbinding, en je hoeft je geen zorgen te maken dat iemand beslist dat je bepaalde afleveringen niet mag kijken. Hoest Advanced D&D Hoest.

Hoe zit het in Canada?

Dit is een goede plek om te kijken

Ik keek het gewoon via shady 123movies-klonen sinds het van Netflix verwijderd werd.

Voor Australiërs die dit lezen; Australian Stan heeft alle seizoenen, inclusief de aflevering die Netflix niet kon streamen.

Als Prime Video in jouw land bestaat, kun je daar kijken. Nadeel is dat de streamkwaliteit echt slecht is.

YouTube heeft er veel van, ik weet niet hoeveel, en voor de rest zou ik even naar r/FREEMEDIAHECKYEAH kijken.

In Nieuw-Zeeland staat het op Amazon Prime.

Google TV zou een universeel antwoord moeten zijn, hoewel het misschien duurder is dan Netflix (maar het is voor altijd van je!)

PS: Ik ben verrast dat veel mensen nog steeds fysieke opslag gebruiken zoals Blu-ray.

Prime Video heeft het.

https://movielair.cc/ heeft veel opties voor anime en films, tv-shows.

Is Hulu alleen voor Amerikanen? Dat kijk ik.

Ze hebben nooit een aflevering buiten de VS gemaakt, maar technisch gezien speelt een deel van Basic Crisis Room Decorum zich af in Japan.

Ik heb de boxset ongeveer een jaar geleden in Canada gekocht! Het was behoorlijk duur, maar de audiocommentaren zijn de moeite waard. De audiocommentaar voor seizoen 6 is moeilijk om naar te luisteren, though.

Voor zover ik weet, is de boxset alleen op Blu-ray uitgebracht in de VS, en is region-locked.

Het staat op Amazon Prime Video.

Je kunt elk seizoen kopen op YouTube, het is duur, maar het is mogelijk.