VPN werkt niet op laptop

Heeft iemand anders het probleem dat Astrill perfect werkt op hun telefoon maar nauwelijks op hun laptop?

Ik kan niet inloggen op Facebook op mijn laptop, maar op mijn telefoon heb ik volledige Messenger-gesprekken… wat is er toch aan de hand?!

ELKE TROUBLESHOOTING zou zeer gewaardeerd worden

Gebruik je Astrill in China?

Zo ja… open de app maar maak geen verbinding met een server. Gebruik de ‘snelheidstest’-functie uit het menu om de servers te selecteren die je graag wilt gebruiken (je kunt een regio kiezen, of één voor één selecteren) en laat de test lopen. Vermijd het testen van alle Astrill-servers - je bent er uren mee bezig.

Als de test klaar is, identificeer dan de snelste ping/snellsers en favoriet ze. Wanneer je verbinding maakt, gebruik alleen deze ‘favorieten’ die je hebt geïdentificeerd met de snelheidstest.

Als al je geteste servers na de snelheidstest ERROR tonen, moet je wat instellingen wijzigen… zorg ervoor dat Stealth-modus is ingeschakeld als uitgangspunt. Wissel dan tussen UDP en TCP. Kijk of een van deze veranderingen iets verandert.

Als je nog steeds ERROR’s krijgt, moet je misschien andere servers gebruiken. Of, mogelijk is er een netwerkprobleem tussen je laptop en het internet.

Veel succes.

Ja, ik gebruik Astrill in China!! Dank je, ik probeer dit vanavond.