Vpn — wat gaan we doen in Mordor?

app niet te updaten, geen beta-versie via TestFlight te installeren, de huidige versie voor iOS verbreekt de verbinding (Android-gebruikers hebben versie 2.5 beta geïnstalleerd en bij hen is alles goed)

Heeft iemand ideeën?

Stuur alsjeblieft een supportticket.
Wat bedoel je precies met:
de huidige versie voor iOS begon de verbinding te verbreken

Let op dat AdGuard voor Android een veel hogere versienummer heeft (4.7).

Sorry voor het Russisch

Ik stuur een supportticket, ondertussen hebben we AdGuard VPN op twee iOS-apparaten en één Android-apparaat, de nieuwste beschikbare versie (2.4.0 voor iOS) verbreekt de verbinding met de server, het toont ‘verbonden’, maar er gaat geen verkeer doorheen, en we moeten de verbinding verbreken en opnieuw verbinden om weer internet werkend te krijgen, zowel op mobiel als op thuiswifi, maar de man met de Android-telefoon kon de nieuwste beta-versie installeren en heeft geen problemen.

Hoe kunnen we de 2.5 beta voor iOS krijgen, aangezien deze niet beschikbaar is in de Russische app store of in TestFlight?"},{

nee, het is niet beschikbaar, omdat we in Rusland zijn, gok ik

Waarschijnlijk omdat Rusland VPN’s heeft verboden en Apple zich daaraan moet houden.

Het is een oudere discussie en gaat over een andere VPN, maar hetzelfde:
https://www.reddit.com/r/IVPN/comments/14asf0v/is_there_any_reason_why_the_ios_app_is_not/

maar AdGuard VPN werkt op mijn telefoon, Apple heeft de app in de App Store verboden, dat was mijn eerste vraag, is er een manier om dat te omzeilen? Kunnen we op de een of andere manier een .deb bestand krijgen?

Twijfelachtig. Het beste is om support te vragen via een ticket.