Ik gebruik de Windscribe-app op mijn Firestick voor videostreaming, maar deze verbreekt elke 5 minuten. Weet iemand hoe dit op te lossen? Het is echt frustrerend.
hmm, het werkt voor mij feilloos, vergeet niet dat Fire TV Sticks heel weinig RAM hebben.
Stel dat je een 50 minuten durende 4K-video op YouTube kijkt, dan buffers het apparaat letterlijk het hele RAM vol met een buffer van 2 minuten, serieus.
Als je dingen zoals Kodi en andere ‘zwaardere’ programma’s gebruikt, is het bijna gegarandeerd dat het achtergronddoelen sluit, probeer het RAM-gebruik te beperken, dan zou het moeten werken.
Geen probleem aan mijn kant.
Werkt ook prima voor mij als ik het nodig heb.
Welke Fire Stick heb je?
Ik heb net een refurbished 4K Max gekocht en heb slechts kleine bufferingproblemen met één app.
Hoe kan ik het RAM-gebruik beperken?
Het enige dat ik kan bedenken…
Gebruik je Firestick Lite niet verbonden met een usb-poort van de tv; deze USB’s zijn vaak iets minder krachtig voor streamingsapparaten. Gebruik de originele adapter en sluit de Firestick aan op een stopcontact (het beste) of een goede kwaliteit stroomstrip.
Anders, probeer misschien een andere VPN-locatie?
Ik begin met een internetdienst van 25 Mbps (snelst bedraad bedrijf dat we hier kunnen krijgen!), gebruik makend van Windscribe. Ik had niet veel problemen met bufferen met mijn Firestick 4K (2018) met 1 GB RAM. Ik ben voornamelijk overgestapt op de 4K Max (2023) voor opslag (16 GB), maar deze heeft 2 GB RAM.
Voor de app waarmee ik problemen heb met bufferen, helpt het meestal om een andere stad te kiezen.