Ok, wat is deze hel nu weer. Ik probeer hoogtepunten te kijken van Serie A en Bundesliga wedstrijden via hun officiële kanalen en YouTube blijft zeggen dat VPN/proxy gedetecteerd is, maar ik heb niets gedaan??? Al de andere video’s laden gewoon goed.
Als het een serie is, betekent dat dat de video relatief lang is. Het is misschien een goed idee om de URL in een downloader van derden te plaatsen en deze te downloaden. Zo kun je de video lokaal bekijken zonder beperkingen.
Als het op iPhone is, dan is het waarschijnlijk de ingebouwde VPN van de iPhone.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet niet waarom het gebeurt. Ik heb geen VPN geïnstalleerd
Het is nooit eerder gebeurd.
Dit gebeurde ook bij mij en ik weet niet waarom. Ik was enkele dagen geleden nog videos van de Olympische Spelen aan het kijken zonder problemen, maar nu, als ik een video van het Olympische kanaal probeer te kijken, zegt het dat ik mijn VPN moet uitschakelen en ik gebruik er geen meer of heb er geen geïnstalleerd.
Hallo, snake944. We willen eerst aangeven dat deze subreddit niet eigendom is van of beheerd wordt door YouTube. Als je een bug tegenkomt, dien dan hier een bugrapport in - Send feedback - Computer - YouTube Help
Als het een probleem is met een betaalde YouTube-dienst, zoals lidmaatschappen of Premium, neem dan contact op met YouTube’s Ondersteuning voor Betalingsaankopen voor directe hulp.
Voor hulp van anderen bij het debuggen, geef het volgende door: apparaat info (PC/telefoon, model telefoon, app versie, etc), screenshots indien mogelijk.
Ik ben een bot, en deze actie is automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit](/message/compose/?to=/r/youtube) als je vragen of zorgen hebt.
“Serie A” is de naam voor de hoogste Italiaanse voetbalcompetitie. niet een “serie”
Bundesliga is ook de naam voor Duitsland.
hoogtepunten zijn nauwelijks 3-4 minuten lang.
niet op iPhone. op mijn computer.
Hoi Icy-Lie485, we willen eerst aangeven dat deze subreddit niet eigendom is van of wordt beheerd door YouTube. Op dit moment staan we geen berichten toe van nieuwe gebruikers (accounts die minder dan 7 dagen geleden zijn aangemaakt). Lees onze regels voordat je opnieuw post zodat je onze regels niet overtreedt, zie onze regels. Kom terug nadat je wat post karma hebt verzameld.
Ik ben een bot, en deze actie is automatisch uitgevoerd. Neem contact op met de moderators van deze subreddit](/message/compose/?to=/r/youtube) als je vragen of zorgen hebt.
Jij geeft verkeerd advies. Het melden van bugs helpt niet.
Lol, je hebt gelijk. Ik heb het snel gelezen en ben vergeten dat het over Serie A ging. Bedankt dat je dat hebt opgemerkt.
Het is jouw keuze of je ze wilt kijken of niet. ![]()
Uh, dan weet ik het niet.
Nee, reageren op de auto-mod is gek
Ik reageer niet op de bot. Ik gebruik zijn reactie zodat anderen het kunnen lezen, zoals jij net hebt gedaan. En misschien, als we geluk hebben, zullen de moderators die stomme bot herstellen en geen verkeerde informatie meer geven.
Oh oke, ga maar door.