Dus ik kom uit de VS, maar ik woon in het VK en ik gebruik een gedeakt familielid account voor Disney Plus. Ik heb onlangs al mijn MCU-films in chronologische volgorde gekeken, dus ik had toegang nodig tot de Spider-Man films die helaas niet beschikbaar zijn op Disney Plus UK. Ik heb veel verschillende problemen ondervonden bij het gebruik van mijn VPN’s om toegang te krijgen tot Disney Plus, vooral omdat de applicatie/website lijkt mijn toegang te blokkeren als ze detecteren dat ik een VPN gebruik of omdat ze mijn VPN kunnen omzeilen. Ik gebruik zowel Astril VPN als Express VPN, hoewel ik van plan ben om te stoppen met het gebruik van Express VPN omdat ik van plan ben om naar China te verhuizen en Astril lijkt de beste optie te zijn na al mijn onderzoek.
Wanneer ik Express VPN activeer op Amerikaanse servers om toegang te krijgen tot US Disney Plus, werkt het onmiddellijk elke keer, maar met Astril is het heel wisselvallig. Ik weet niet zeker of dit een probleem met Astril is of dat het systeem van Disney om de een of andere reden sterker is tegen Astril, maar er zijn 3 uitkomsten wanneer ik Astril gebruik bij Disney Plus: ofwel laadt de website/app niet, ofwel laadt de website/app wel maar alleen de UK-versie, ofwel werkt het, wat eerlijk gezegd zeldzaam is op dit moment. Nu kan ik natuurlijk gewoon Express VPN voor nu blijven gebruiken, maar ik wil echt kunnen vertrouwen op Astril, vooral als ik naar China verhuis. Ja, ik heb ook geprobeerd andere servers dan de VS te gebruiken om de films te bekijken, maar dat lukt niet.
Ik schrijf dit alles om te vragen: is dit een probleem met Astril en Disney Plus in het bijzonder? En als er iets is dat ik kan doen om het op te lossen of te troubleshooten, wat kan dat dan zijn?