VPN of proxy nodig?

Zoals de titel aangeeft. Moet het achter een van beiden?

VPN is over het algemeen niet aan te raden voor *arr suite. Voor bazaar echt niet nodig. Groeten.

Voor zover ik kan zien nee.
Het is handig om achter een reverse proxy te zitten en het zou een ssl-certificaat moeten hebben.

Ik zet geen *arr achter VPN behalve prowlarr (mijn tracker(s) maken toegang mogelijk via VPN)

Hoe zit het met flaresolverr?

Ik gebruik Cloudflare-tunnels voor al het internetverkeer. Zou dat voldoende moeten zijn?

Heeft Flaresolverr een VPN nodig?

Ik doe dat ook niet. De reden is dat wat privé is, je torrentclient dat achter een VPN moet zitten.

Eerlijk gezegd ben ik geen expert op dit gebied.
Ik gebruik alleen Cloudflare-tunnel zodat mijn vrienden films kunnen aanvragen via overseerr.
In mijn geval is er niets nodig om blootgesteld te worden omdat ik tailscale geïnstalleerd heb op mijn dns-server en vanaf daar alle containers kan bereiken op naam.
Dus ik weet niet wat je gebruiksgeval is, maar ik zie geen reden om bazarr, radarr of zelfs flaresolverr bloot te stellen.

Ik heb een Pi die ik meeneem op reis…Ik reis 90% van de tijd. Ik sluit hem aan op elk wifi-netwerk dat beschikbaar is. Hij draait gluetun, cloudflared, cloudflare ddns, sonarr, radarr, transmission, flaresolverr, bazaar, dunhealthy, jellyfin.

Meest bezorgd over mijn host die wordt geding door de ISP…