VPN-aanbieders die handmatige Wireguard-verbindingen toelaten.. Aanraders?

Ik wil een router gebaseerd “wireguard” tunnel opzetten zodat ik geen speciale clients op alles in huis hoef te installeren en sommige dingen niet kan. Ik wil liever het verkeer van de apparaten die ik wil, door de tunnel leiden.

Het lijkt erop dat sommige van deze aanbieders het erg moeilijk maken of praktisch onmogelijk, omdat ze de publieke en private sleutels, endpoint-informatie en andere benodigde info niet verstrekken. Nordvpn is een van die providers die dit niet officieel ondersteunt.

In plaats van een omweg te proberen, zoek ik naar een provider die dit van tevoren ondersteunt.

Ik wil mijn openwrt, ddwrt, enz. configureren om handmatig via wireguard te verbinden met de ingebouwde Linux-kernentools. Als iemand een betaalbare vpn-aanbieder aanbeveelt die redelijk is voor videostreaming, algemeen surfen, e-mail etc., laat het me weten. Betaalbaar …zoals minder dan $5 per maand. Ik heb gehoord dat surfshark dit ondersteunt, maar ik wacht op hun ondersteuning die contact met mij opneemt.

Ik

Mullvad laat je elke wireguard-client gebruiken die je wilt, inclusief een router.

Hun documentatie bevat zelfs instructies over hoe je het op OpenWRT installeert.