Voor degenen die VPN's en League Pass gebruiken - suggesties voor specifieke VPN's

Na het zien van mijn opties voor Blazer-wedstrijden, lijkt VPN+League Pass de beste optie te zijn. Ik ben nog nieuw met VPN’s. Oorspronkelijk ging ik Evoca proberen, maar het kost echt $30/maand in plaats van de geadverteerde $25 en je hebt een antenne nodig om de lokale kanalen te ontvangen, wat dom is.

Heeft iemand suggesties voor VPN’s? Als dit op de DL moet blijven, stuur me dan een PM.

Ook, maakt het uit welke locatie je kiest? Beïnvloedt dat je streaming überhaupt als je ergens anders in de VS kiest versus een ander land?

Express VPN is mijn favoriet en ja, de gekozen locatie doet ertoe. Daarnaast wil ik een Chrome Cast voorstellen die de Play Store en apps ondersteunt zonder mirroren. Een tv met Google TV werkt ook, omdat Express VPN erop kan worden gedownload en native kan worden gebruikt.

We hebben een Sony A80J OLED en het heeft mijn sportkijken revolutionair veranderd. Ik zet gewoon de tv aan, open de VPN-app, zet de VPN aan, ga naar de sport app die ik wil kijken. Nooit meer mijn telefoon of computer gebruiken en alles met één afstandsbediening bedienen, dat is echt geweldig.

Ik gebruik al ongeveer een jaar NordVPN en het lijkt goed te werken, maar ik heb de laatste tijd wat problemen met BBC iPlayer. Zelfs als de VPN aan staat, weet de site soms niet dat ik niet in het VK ben. De risico’s zijn laag, maar ik zou het jammer vinden om te investeren in een jaarabonnement voor League Pass en dan afgesloten worden.

Ik heb uiteindelijk Evoca geabonneerd (al is het tijdelijk), omdat hun website beweert dat er een DVR voor sport is. Het komt ook met een antenne, hoewel het niet erg hoogwaardig lijkt. Ik zit in het centrum van de stad, dus ik denk dat het voldoende zal zijn. Ik betaal ook nog steeds voor YouTube TV omdat mijn ouders mijn account gebruiken en niet van verandering houden, dus ik krijg ook de TNT- en ESPN-wedstrijden en de Root-wedstrijden.