Voor degenen die VPN's en League Pass gebruiken - suggesties voor specifieke VPN's

Na het zien van mijn opties voor Blazer-wedstrijden, lijkt VPN+League Pass de beste optie te zijn. Ik ben nog nieuw met VPN’s. Oorspronkelijk ging ik Evoca proberen, maar het kost echt $30/maand in plaats van de geadverteerde $25 en je hebt een antenne nodig om de lokale kanalen te ontvangen, wat dom is.

Heeft iemand suggesties voor VPN’s? Als dit op de DL moet blijven, stuur me dan een PM.

Ook, maakt het uit welke locatie je kiest? Beïnvloedt dat je streaming überhaupt als je ergens anders in de VS kiest versus een ander land?

Express VPN is mijn favoriet en ja, de gekozen locatie doet ertoe. Daarnaast wil ik een Chrome Cast voorstellen die de Play Store en apps ondersteunt zonder mirroren. Een tv met Google TV werkt ook, omdat Express VPN erop kan worden gedownload en native kan worden gebruikt.

We hebben een Sony A80J OLED en het heeft mijn sportkijken revolutionair veranderd. Ik zet gewoon de tv aan, open de VPN-app, zet de VPN aan, ga naar de sport app die ik wil kijken. Nooit meer mijn telefoon of computer gebruiken en alles met één afstandsbediening bedienen, dat is echt geweldig.

Ik gebruik al ongeveer een jaar NordVPN en het lijkt goed te werken, maar ik heb de laatste tijd wat problemen met BBC iPlayer. Zelfs als de VPN aan staat, weet de site soms niet dat ik niet in het VK ben. De risico’s zijn laag, maar ik zou het jammer vinden om te investeren in een jaarabonnement voor League Pass en dan afgesloten worden.

Ik heb uiteindelijk Evoca geabonneerd (al is het tijdelijk), omdat hun website beweert dat er een DVR voor sport is. Het komt ook met een antenne, hoewel het niet erg hoogwaardig lijkt. Ik zit in het centrum van de stad, dus ik denk dat het voldoende zal zijn. Ik betaal ook nog steeds voor YouTube TV omdat mijn ouders mijn account gebruiken en niet van verandering houden, dus ik krijg ook de TNT- en ESPN-wedstrijden en de Root-wedstrijden.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat onze opties dit seizoen geweldig zijn, dus bepaal wat het beste voor jou werkt en binnen je budget past. Misschien niet wat het beste is voor de volgende persoon.

Hopelijk begrijpen Hankins en co dat de huidige opties teleurstellend zijn en blijven ze werken aan iets beters.

Ik heb dit vorig jaar geprobeerd. Ik heb met heel veel VPN’s gespeeld en ik kan je vertellen dat je een zeer premium, snelle VPN en land moet hebben dat dat kan ondersteunen. India en de meeste Aziatische landen waren voor mij traag met NordVPN. Mijn feed was altijd haperend en van lage kwaliteit. Uiteindelijk betaalde ik gewoon de extra cash voor US league pass, in plaats van de goedkope Indiase versie en VPN vanuit de dichtstbijzijnde buiten-de-markt staat.

PIA of Mullvad. Beide gebruikt en ik ben er tevreden over.

Als je iOS gebruikt, nadat je de NBA-app sluit, zou ik locatie delen uitzetten en het apparaat elke keer laten vragen, en zorg er ook voor dat ‘Precieze locatie’ niet is aangevinkt. Kies dan Mexico of een andere locatie die de blackout-trigger niet activeert.

Ik gebruik torguard. Ik kreeg 50% korting met de couponcode: lifetime

Behalve de genoemde Chrome Cast, wat voor apparaten gebruiken mensen? Ik denk dat LP+VPN de weg is die ik dit jaar wil gaan, maar ik ben compleet beginner.

Ik heb een LG smart TV, PS5, Roku, enz.

Ik gebruik PIA (Private Internet Access), maar je kunt het gewoon streamen.

Het maakt me echt duidelijk hoe ik de staat verlies. Team Pass voor $60/jaar voelt als een steal.

Ik gebruik express VPN. Ik woon in Mongolië, maar reis vaak. Het heeft het prima gedaan in 4 seizoenen - ingesteld op Mongolië wanneer ik reis.

Ik denk dat ik gewoon Fubo ga proberen. Ik pirat gebruik meestal of League Pass + VPN, maar dan moet ik altijd vanaf mijn computer kijken in plaats van mijn mooie tv. Ik hoorde over Evoca, maar dat klinkt irritant. Ik stop gewoon met FuboTV zodra het seizoen voorbij is.

Als je VPN gebruikt, verbind je eerst met India als je je League Pass-account aanmaakt, het kost maar ongeveer $14 USD om League Pass in India te kopen vanwege de lagere kosten van levensonderhoud. Dit maakt je totale investering veel goedkoper.

Telkens als je een wedstrijd wilt kijken, moet je eerst je VPN verbinden met India. Zodra de wedstrijd begint, kun je de verbinding verbreken.

Of als je geen India kunt kopen, is het goedkoop om het uit Turkije of Griekenland te halen, het kost maar ongeveer 17 USD voor league pass. Ik kocht het vroeger uit India, maar NordVPN, dat ik gebruik, heeft daar geen server meer, dus koos ik voor een abonnement uit Griekenland of Turkije. Daarmee blijft het nog steeds goedkoop en hoef ik mijn VPN niet voortdurend te verbinden met India om te kijken.

Nog een andere optie voor jou :slight_smile:

@hells_poet Hoe heb je betaald voor NBA pass uit Turkije of Griekenland? Mijn creditcard heeft een USA-adres.

Probeer het via de browser met Express. Krijg een foutmelding dat het buiten het land is wanneer ik India kies:
India (via UK)
India (via Singapore)

Herinner ik me dat het ‘via’ deel er vorig jaar niet was. Heeft iemand het voor elkaar gekregen met deze opties?

Het lijkt erop dat nu een India-abonnement op League Pass werkt, zelfs zonder VPN. Misschien omdat het pre-season is.

Werkt helaas niet op mobiel.

Op je telefoon is het onmogelijk omdat de app naar locatiediensten vraagt.
Op Android TV werkt het niet als je VPN aan hebt.
Ik heb uit Canada gekocht, vorig jaar werkte het voor blackout-wedstrijden als ik verbinding maakte met Mexico via Nord VPN, dit jaar krijg ik een foutmelding.

Dank je! Ik kijk naar Express en ik overweeg om die te nemen en gewoon een Midwest- of Oostkust-USA-locatie te kiezen.