Na talrijke app-crashes en herinstalls, slechte snelheid, onjuiste IP-locaties (!), en nu te horen krijgen dat ze het moeilijk maken om je abonnement op te zeggen, verlaat ik ze en zal ik ze nooit meer gebruiken.
Voor duidelijkheid over het opzeggen van je abonnement: hun eigen documentatie beschrijft een “Abonnement opzeggen” knop die niet bestaat. Ze zeggen dat je contact moet opnemen met de support als je problemen hebt, wat ik heb gedaan. Ze vertelden me dat ze mijn abonnement niet kunnen opzeggen (LOL) en dat ze het zullen doorgeven aan het factureringsteam dat contact met me zal opnemen via e-mail. Er is nergens een programmatische reden waarom er geen “Abonnement opzeggen” knop is of waarom support mensen dat niet kunnen doen - het kan alleen een strategie zijn om leden te behouden door het moeilijk te maken om te annuleren (sommige mensen geven het op of vergeten door te gaan).
Ik raad aan om dit bedrijf onmiddellijk achter je te laten.
Yep, ik zie geen manier om dat op te zeggen. Ik heb het gevraagd in dit forum. Ik heb een ticket ingediend en een man genaamd Adam heeft me net de voordelen van “PureVPN behouden” uitgelegd zonder me de optie te geven om op te zeggen. Ik ben van plan een BBB-klacht in te dienen.
Er is absoluut geen reden om mensen zo moeilijk te maken om op te zeggen. Dit voelt als gedwongen compliance. Ik heb overal gezocht en ik kan letterlijk niets vinden en dit bedrijf maakt het een hel om te proberen op te zeggen.
Ja, ik kan bevestigen dat het opzeggingsbeleid van PureVPN meer op fraude lijkt. Ik heb het vóór de vervaldatum op de website geannuleerd, maar kreeg opnieuw een afschrijving. Toen ik op de website keek, was het abonnement niet geannuleerd. Ik heb opnieuw geannuleerd en naar de support geschreven. Ze antwoordden “ja, je hebt niet opgezegd dus kunnen we geen terugbetaling doen, maar we zullen je abonnement annuleren”. Blijkbaar doet de cancel-functie helemaal niets, ze blijven je blijven doorfactureren, ongeacht hoe vaak je hebt opgezegd.
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden en begrijpen je frustratie. Om je snel te helpen en ervoor te zorgen dat je abonnement wordt geannuleerd zoals je hebt gevraagd, kun je ons alstublieft je e-mailadres sturen via een privébericht (DM)? Hierdoor kunnen we je account vinden en het annuleringsproces zonder verdere vertraging uitvoeren.
Helemaal eens! Deze mensen slepen je door een kafkaëske procedure wanneer je probeert te annuleren en je account te verwijderen. Ik heb nog nooit iets ervaringen dat erger is. Blijf weg!
Sommige IP-locaties zijn onjuist, vooral bepaalde om goedkope Spotify te krijgen (kuch kuch)…
Andere dan dat, snelheid? Echt? Ik haal makkelijk meer dan 25MB/sec, wat 200++mbit is op SWE/Nederlands/UK en Franse servers.
App crasht niet? Nooit. Ik draai BlueStacks en LDplayer beide tegelijk, allebei verbonden met PureVPN, geen problemen, geen problemen op mijn telefoon of tablet.
Ik ben overgestapt op een Ivacy Lifetime Policy, ik zie of ze dat blijven doen (ze beweren dat ze dat doen) na 5 jaar.
Hallo, bedankt dat je contact hebt opgenomen. Zou je me je e-mailadres via een privébericht (DM) kunnen sturen, zodat ik je verder kan helpen met het opzeggen van het account? Dank je wel!