Vertellen ze wat er met Juliet is gebeurd?

Het is niet op Disney Plus in mijn land, maar uit de info over de show vóór de release en ook de spoilers van de aflevering die nu uit is, heeft hij een nieuwe menselijke vrouw die zich gedraagt als Harper. Maar dat is een discussie voor een andere keer. Maar vertellen ze echt wat er met Juliet is gebeurd en waarom ze uit elkaar gingen? Was het omdat hij kinderen wilde en Juliet geen kinderen kon krijgen, en dat daarom de scheiding was?? Ik verzin dat maar, maar dat HC logisch voor mij klinkt, gezien alles wat ze hebben meegemaakt en hoe diep ze verliefd waren.
De mortaliteit was geen issue aangezien Justin zijn krachten behield, hij is onsterfelijk, dus geen zorgen dat Juliet hem overleeft. Ik kan alleen zien dat hij het krijgen van eigen kinderen een reden was dat ze uit elkaar gingen.

Ze ging naar Harvard Law, werd dan dokter en CEO van een ruimtelijke bedrijf. Wie had gedacht dat vampieren zo productief waren.

In alle ernst, dit zou een grappige manier zijn om dat in de show aan te pakken.

Tot nu toe geen vermelding van Juliet in de serie. Maar eerlijk gezegd, zelfs als ze Juliet’s personage als Justin’s vrouw wilden houden, zou dat niet werken omdat Bridgit Mendler niet meer acteert en er zouden veel fans zijn die haar niet opnieuw gecast willen zien.

Hij met Juliet zijn zou niet gewerkt hebben, zelfs als ze Bridgit Mendler terug konden krijgen, want Juliet is een vampier die er supposed als een tiener uit te blijven zien. (A) Bridgit is nu volwassen, en (B) het zou creepy zijn dat 34-jarige Justin date met iemand die eruitziet als een tienermeisje.

Maar hoe kan hij nog steeds zijn krachten hebben als hij met een sterfelijke is getrouwd?

1. Giada lijkt niet op Harper, ze lijkt er een beetje op, maar dat is het wel.

2. We hebben geen informatie over wat er met Juliet is gebeurd, maar gezien dat Justin jaren heeft opgegeven om een tovenaar te zijn en weigert over magie te praten, zou dat een reden kunnen zijn.

Ik snap niet waarom mensen zeggen dat Giada zich als Harper gedraagt. Hun enige overeenkomsten zijn dat ze rood haar hebben en niet de typische uitgezogen Hollywood-figuur zijn die de meeste andere actrices zijn. Harper was een artistieke gek, terwijl Giada een vrij normale Italiaanse vrouw uit Staten Island is.

Ik heb de laatste aflevering niet gekeken, maar in alle afleveringen tot nu toe is er geen melding van haar.

Wat als Evilini haar heeft vermoord en daarom in de hanger zat?

IK BEN het ermee eens LOL ik hoop dat ze het niet onder de tap poetsen en het uiteindelijk bespreken. Bridget is te druk met uiterst succesvol zijn (volgens mij is ze een legende). Het is heel logisch waarom ze geen tijd heeft om te acteren en misschien wil ze dat ook gewoon niet, wat heel eerlijk is. Ik hoop alleen dat ze het goed in de show behandelen, omdat het laatste wat we zagen was dat ze samen waren en nu niet meer, en hij heeft twee kinderen en is getrouwd met een sterfelijke, dus heel anders :sob:.

Volgens die logica zouden Alex en Mason ook uit elkaar moeten zijn. Honden worden getoond om te verouderen zoals vampiers in de toverwereld, terwijl Mason er nog uitziet als een tiener, terwijl hij honderden jaren oud is.

Ik denk dat het komt doordat zijn krachten hem zijn gegeven en hij zou ze toch niet mogen hebben.

Dat begint me ook te irriteren. Maar ik denk dat na al die tijd sommige wetten van de toverwereld zijn veranderd.

Misschien wordt hij net als Brock uit ‘Pokémon’. Het noemen van Juliet’s naam laat Justin verstijven of zich in een bal krullen terwijl hij spijt heeft dat hij voor haar is gevallen.

Ah, ik zie dat dat alles is wat ik echt over haar heb gezien. Ik hoop dat het snel op Disney komt in mijn land of dat ik links vind om te kijken, want ik wil het zien😭.

Laat het me weten wanneer je het te weten komt, alsjeblieft.

Ik heb op mijn gebruikelijke sites gezocht en heb nog niets gevonden :face_exhaling:.

Kun je een VPN gebruiken om je locatie op de Verenigde Staten te zetten?

Ja!!! Ik kan me niet voorstellen dat ze terugkeren in de acteerwereld, maar ik denk dat de show heel makkelijk een klein lijntje kan toevoegen waarin wordt uitgelegd waar ze is. Het zou helpen met de continuïteit van de show voor de eerdere fans, denk ik.

Ik zou dat ook aannemen, aangezien ze niet heeft vermeld dat ze bij hem was (voor zover ik me kan herinneren).