Verhuizen naar Korea, kan ik nog steeds GMS spelen?

Ik word voor nieuwe militaire orders naar Korea gestuurd en ik vroeg me af of het nog steeds mogelijk zou zijn om GMS te spelen? Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand iets over de mogelijkheden?

De enige optie is VPN en waarschijnlijk gebruik je ExitLag. Het is mogelijk om het te doen, maar het is zeker een grijs gebied. Ik heb nog niemand persoonlijk zien verbannen worden door het gebruiken ervan.

Je wordt regio-blokt (zoals ik), maar ik heb geen problemen gehad met NordVPN om via GMS te spelen het afgelopen jaar. DM me als je vragen hebt!

Ik was net gestationeerd daar en NordVPN werkte voor mij.

Ik heb gelezen dat ExitLag iets is dat veel Koreaanse GMS-spelers gebruiken.

Man, stel je voor dat je GMS speelt terwijl de super server KMS voor je ogen ligt.

We hadden in november 2021 een Dutch tradeban ingevoerd vanwege gokwetten. Accounts gemaakt in Nederland werden geblokkeerd, maar sommige stoutmoedige mensen probeerden nieuwe UK-accounts te maken en daarmee in Nederland te spelen, ook die werden geblokkeerd.

Toen konden mensen die op vakantie gingen naar Nederland of een guildie bezochten, gewoon spelen zonder problemen. We hadden zelfs iemand die een maand daar ging wonen en hij nam gewoon contact op met de Nexon-ondersteuning en liet weten dat het niet permanent was en dat hij geen problemen had. Als het maar voor een paar weken is, wie interesseert het, maar als het enkele maanden zijn, zou ik eerlijk gezegd contact opnemen met Nexon-ondersteuning.

Het is een ander scenario, maar als niemand anders een bevredigend antwoord heeft, kun je hiermee inschatten hoe Nexon zich gedraagt.

heb je in Korea GMS gespeeld? Welke serverlocatie heb je gekozen voor NordVPN?

Soms is jaren van vooruitgang opgeven moeilijk

Taalproblemen, tenzij OP Koreaans is

Ik heb veel vooruitgang geboekt op GMS en het zou slecht voor me voelen om opnieuw te beginnen. Ik zal waarschijnlijk wat KMS spelen, maar GMS voelt gewoon als mijn thuis.

Heb je nog een Koreaanse social nodig om KMS te spelen?

Ik ben nu in Korea en speel nog steeds GMS via NordVPN. Ik gebruik mijn thuislandserver als mijn knooppunt, omdat ik gewoon semi-consistente IP-aanmeldingen wilde. Hoewel ik twijfel of het veel uitmaakt.

Ik geloof dat het oke is, ik ben op een plek waar ik niet zou moeten kunnen GMS spelen, maar omdat mijn account is gemaakt voordat de muur werd opgetrokken, kan ik nog steeds spelen. Ik veronderstel dat het hetzelfde is met jouw situatie. Kan het niet bevestigen totdat je het probeert of iemand anders het probeert.

Je hebt een Koreaans bankrekening en mobiel nummer nodig. Dus het vereist of een Koreaans SSN of een Alien Registration Card (wat ik gebruik als ik een buitenlander ben) om je voor te registreren.