Net geleerd dat een van mijn vrienden verbannen is nadat hij had gespeeld met een VPN via zijn werk-wifi (omdat zijn werk-wifi het spel blokkeert). Heeft iemand anders die VPN gebruikt terwijl hij speelde, dit ook meegemaakt?
Ik denk niet dat dit een ding is, en eerlijk gezegd, is het waarschijnlijker dat hij deel uitmaakt van de recente ban-golf wegens spoofing en gewoon probeert een geldige reden te verzinnen waarom hij verbannen is.
Als zijn werk-wifi het spel blokkeerde, zou de app niet kunnen laden, dus zou er niets te verbannen zijn.
Veel VPN-IP-adressen worden geblokkeerd, maar je wordt daar niet voor verbannen. hij liegt of zit er naast.
Voor het grootste deel kun je niet eens het spel laden met een VPN, je vriend liegt waarschijnlijk en is verbannen omdat hij een gehackte versie van Pokémon GO heeft gebruikt.
Niet van gehoord - ik gebruik VPN op mijn laptop wanneer ik op werk ben, maar ik heb geen toegang om pogo te laden of te gebruiken, dat wordt geblokkeerd door de VPN-beveiligingsinstelling - ik denk dat de meeste zakelijke VPN’s die er zijn geen ongecontroleerde vrijetijdsoftware toestaan.
Ik gebruik mijn werk-vpn wanneer ik in een onderzoekscentrum ben en dat onderzoekscentrum staat niet toe dat je iets leuks op internet bekijkt. Niet eens de cryptische woorden van de New York Times.
een probleem heb ik daar nooit mee gehad. Waarom zouden ze anders VPN verbieden?
Volgens mijn ervaring laadt het spel niet eens wanneer het apparaat een VPN gebruikt. Ik had mijn VPN aan en het laadscherm zegt gewoon dat de servers niet bereikt kunnen worden. Dus je kunt niet eens “spelen” met een VPN.
Helemaal geloofwaardig, omdat VPN’s vaak worden gebruikt om je IP-adres te spoofcen.
Ik denk dat hij bedoelt dat zijn vriend een niet-werk VPN gebruikte om het blok te omzeilen zodat ze het spel konden spelen terwijl ze op de werk-wifi zaten.
Dat is gelogen. Ik speel de hele tijd met Google Fi VPN. Ik heb nog geen rood waarschuwingsbericht gehad, dus ik denk dat je klopt dat de vriend van OP waarschijnlijk werd geraakt via een aangepaste client.
Ik ben er niet op ingegaan in mijn post dat wat mijn vriend gebruikte een van die gratis VPN-apps was, en geen werk-vpn, dus wat ik bedoelde was dat hij een gratis VPN gebruikte terwijl hij op zijn werk-wifi zat. Hij liet me een screenshot zien dat het voor hem werkte, dus ja, ik weet niet of dat uitmaakt.
Hij gebruikt geen bedrijfs-VPN. Hij gebruikt waarschijnlijk een VPN-dienst zoals PrivateInternetAccess op het werk, zodat hij zijn online activiteit kan verbergen voor zijn bedrijf terwijl hij op de bedrijfs-wifi zit. Waarschijnlijk de enige manier waarop hij Pogo kan laten draaien terwijl hij op de wifi zit.
Ik ben er niet op ingegaan in mijn post dat wat hij gebruikt een gratis VPN is en verbonden is met zijn werk-wifi. Ik weet niet precies hoe VPN werkt, maar ik denk dat dat uitmaakt..
Ik ben er niet op ingegaan dat ik bedoel dat hij een gratis VPN gebruikt met zijn werk-wifi. En hij liet me een screenshot zien dat het werkte, dus ja. Disclaimer, ik ben niet bekend met hoe VPN werkt, maar hij vertelde dat het misschien omdat zijn IP van een ander land is, maar de locatie van zijn gevangen Pokémon in ons land is.
Het is vreemd, want voor mij laden sommige VPN-servers wel en sommige niet. Ik heb gemerkt dat voor NordVPN de servers in de 3000-serie consequent een fout geven, terwijl de servers in de 4000-serie me laten spelen zoals normaal. Maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand verbannen of gewaarschuwd werd voor het gebruiken ervan.
Ik denk dat het verschilt tussen soorten VPN’s? In zijn geval was hij een gratis VPN aan het gebruiken en speelde hij op zijn werk-wifi.
Dat is niet de soort spoofing die mensen verbant in dit spel.
Yup, dat is wat ik bedoelde, ik had niet door dat ik dat had gemist.
Oh, dit kan dus iets anders zijn?
Mijn werk bevindt zich in Californië en de plek waar ik soms werk en dat entertainment verbiedt, is in Illinois. Dus ik denk dat wanneer ik VPN gebruik, ik binnen hetzelfde land blijf. Ik denk niet dat ik VPN heb gebruikt voor Pokémon Go buiten de VS.