Van Namecheap naar Porkbun

Ik gebruik momenteel Namecheap als mijn domeinregister, maar ik overweeg over te stappen naar Porkbun vanwege de prijs, omdat Porkbun iets goedkoper is bij verlengingen. Voor degenen onder jullie die al een tijdje Porkbun gebruiken, wat is jullie indruk van hen? Hoe vinden jullie het domeindashboard? Is het intuïtief? Ik moet zeggen dat het dashboard van Namecheap er gepolijst uitziet en dat hun website er vrij professioneel uitziet (naar mijn mening). Porkbun daarentegen doet me een beetje denken aan Duolingo met hun cartoonillustraties overal. Ook weet ik dat het dom klinkt, maar ik heb moeite om door de naam heen te komen. Toch ben ik benieuwd naar iedereen’s mening over hen.

Even een notitie dat het OP-account door Reddit is geschorst, maar ik keur dit goed omdat de gebruiker nog steeds reacties kan zien.

Dit beantwoordt je vraag niet, maar ik ben overgestapt van Ionos naar Porkbun omdat de schattige varkens aantrekkelijker waren dan de angstaanjagende Duitse dame. Ik heb tot nu toe gevonden dat het dashboard gemakkelijk te gebruiken is. Ionos zette alles automatisch op, maar ik heb geen problemen gehad om het zelf te doen. Ik ben blij met mijn beslissing.

Overgestapt naar namecheap vanuit Porkbun en ik ben gelukkig!

Wacht, waarom is mijn account geschorst?

Wacht, waarom is mijn account geschorst?

OP heeft geen idee wat er gaande is met jouw account.

Het beheerspaneel zegt dat het door Reddit is geschorst en jouw profiel verschijnt voor mij als iemand die deze naam niet gebruikt.

Sorry, niemand op Reddit gebruikt die naam.
De persoon kan geband zijn of de gebruikersnaam is onjuist.

Of wanneer ik uitgelogd ben.

Dit account is geschorst.

Ik begrijp het niet. Ik heb geen idee wat ik heb gedaan om geband te worden. Ik heb nooit waarschuwing gekregen.