Updates over de Messages App die niet werkt op Sequoia!?

Updates over de Messages App die niet werkt op Sequoia!? :crossed_fingers:

Probeer het ExpressVPN-protocol te schakelen naar IKEv2.

Verder dan dat ze zeggen dat iedereen die het meldt dat ze ‘op de hoogte zijn van het probleem en eraan werken’, heb ik niks gehoord of gezien.

Apple zegt dat het ExpressVPN is. Maar wat ik niet begrijp, is waarom mijn iPhone prima werkt met VPN aan, maar mijn desktop niet? Zou dat niet een besturingssysteemprobleem zijn? Ik kan op iOS met VPN aan verzenden en ontvangen, maar op OS niet. Waarom?

Hier is de oplossing die ik van Express kreeg om het berichtenprobleem op te lossen. Tot nu toe werkt het:

Bedankt voor het wachten. Op je Mac-apparaat, volg je de volgende stappen:

• In de ExpressVPN-app, klik > Voorkeuren…
• In het tabblad Algemeen, vinkt u het vakje uit voor Stop al het internetverkeer als de VPN onverwachts verbroken wordt.

Ik heb dit gekregen om het probleem op mijn iPhone en iPad te verhelpen, beide met iOS 18.

Op je iOS-apparaat:
• Tik in de ExpressVPN-app op Opties.
• Ga naar Instellingen > Netwerkbeveiliging.
• Zet de netwerkbeveiliging van de ExpressVPN-app uit.

Ik post dit opnieuw. Nog geen update van Apple of Express. Ik blijf religieus controleren, omdat ik geen minuut langer zonder mijn werkstroom kan. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel tijd verloren door zo’n simpel probleem. HOE KOMT HET DAT MIJN IPHONE WERKT, MAAR MIJN MAC STUDIO NIET!?!

Ik heb net gekeken en er is nog geen update voor dit probleem. Kan iemand het me alsjeblieft uitleggen (alsof ik in groep 4 zit) waarom dit op mijn telefoon werkt en op mijn computer niet?

Ik ga mijn werkstroom overzetten naar een andere berichtenapp. Elke andere die ik heb geïnstalleerd, werkt nog steeds perfect met VPN aan, en ik ben klaar met wachten op een oplossing van Apple. Ik heb het gevoel dat dit een verlies is voor de klant, omdat het niet ideaal is dat ik Apple’s Berichtendienst niet meer gebruik, maar het is bijna een maand geleden zonder oplossing, en ik kan nog wel een dagje aan. Ik evolueer!"},{