Uitbijters--Heeft iemand een idee van wat dit allemaal inhoudt en betaalt?

Ok, ik ben toegelaten tot Uitbijters om te helpen bij het trainen van AI, maar ik vraag me nu af of het de moeite waard is om naar heel lange trainingsvideo’s te luisteren voordat ik weet wat ze me gaan betalen.

Deze draad is afgesloten omdat de vraag van OP voldoende is beantwoord, en verdere opmerkingen gewoon vragen zijn die niets met de post te maken hebben. Wil je de site bespreken, doe dat dan in de juiste megathread.

Hoi, ik werk voor Uitbijters en ik schep meestal snel door de trainingsvideo’s. De beoordelingen na de video’s zijn belangrijker, dus.

Ik heb nog een betaling uitstaan die vandaag betaald zou moeten worden (dinsdag 13/2). Laten we wachten en zien wanneer de betaling op mijn rekening staat…

ETA: ik ben momenteel aangenomen als Chem AI Trainer. Mijn betaaldempo voor mijn eerste project (dat inmiddels is afgerond) was $45/uur ter referentie.

Bewerkt #2: Ze zijn echt legitiem. Ik ben vandaag om 22:50 uur betaald op 13/2.

Ik heb daar geen goede ervaring mee gehad. Ik heb me aangemeld, de eerste cursus gedaan, een notificatie op de site dat ik geslaagd was ontvangen, en werd aan een project toegewezen. Het liet me 125 taken doen voor $17/uur en toen werd ik eruit gegooid. Ik zat op hun Slack en vroeg meerdere keren wat de status was en moest een onboarding bijwonen, wat snel ging.

Hun personeel zei toen dat ik handmatig in het systeem moest worden ingevoerd als een T3 ($40/uur) en zodra dat gebeurde, kon ik starten. Later vandaag kreeg ik een DM op Slack waarin stond “oh grapje, we kunnen je niet toevoegen, je hebt het examen niet gehaald”.

De duidelijkheid laat veel te wensen over, geslaagd, niet geslaagd, ja, nee, onboarding, niet onboarding, het hele gevoel is dat ze te veel mensen hebben aangenomen en aan het verplaatsen zijn. Oh, en ze hebben me nooit de beloofde $250 betaald voor het volgen van hun training en beoordeling…

Veel succes, misschien kan ik er positiever over denken als ik daadwerkelijk wat feedback en de volgende stappen krijg.

Ik heb vorig jaar ongeveer $700 verdiend in een maand, maar ik ben dit jaar nog niet aan een project toegewezen. Het salaris varieerde voor mij van $14 tot $20/uur.

Ik ga het ook bekijken. Ik verlies financieel, omdat mijn baan me tot deeltijd heeft gebracht voor de komende tijd en ik heb de teluietests niet gehaald.